Spring naar bijdragen
Deeskuh88

Discussietopic fotowedstrijden 2018

Recommended Posts

Ja het onderwerp is inderdaad een jaar of 4 geleden ook een keer geweest haha :) 

Mocht je suggesties hebben voor leuke nieuwe onderwerpen zijn ze welkom hoor, @Rian maar meestal krijg ik op oproepjes niet zo heel veel bruikbare onderwerpen. Er is genoeg te bedenken, maar als het een lastig onderwerp is en je hebt maar 1 of 2 inzendingen is het ook niet zo leuk. Vandaar dat we ook wel eens terugpakken naar eerdere onderwerpen uit de jaren er voor ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Joris vertelde mij vanochtend dat hij ook wel mee wil doen met de fotowedstrijd... helaas mag hij niet deelnemen omdat hij huisgenoot is van ene eigenaar van dit forum... Arme Joris.

joriscloseup.jpg

Ik moet op het moment zo lachen om Joris, hij is echt een pluizenbol met zijn dikke wintervacht. Op z'n koppie heeft hij zo een warme "muts" dat je z'n ogen niet eens ziet.

• Vind ik leuk 2
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk onderwerp deze maand! Ik heb er nog een heleboel, maar die ik nu geplaatst heb vond ik wel het leukst eigenlijk, vooral de herinneringen eraan. We hadden Woody toen net, Pluis ook, die kwam met hok en al van de buren naar ons. Woody haalde toen in een week tijd twee keer zijn oren open uit lompigheid, waarschijnlijk ergens aan blijven haken. 

Een winkelhaak aan het ene oor en in het andere oor een ritssluiting van onderaf. Niet dat de hechtingen hielpen, want hij heeft de rest van zijn leven met een gespleten oor rondgerend. Leuk beestje was hij, Woodje. Hij maakte je telkens aan het lachen met zijn maffe fratsen :$

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een superschattige foto's zijn er deze maand ingezonden!  :wub:

Vergeten jullie niet te stemmen? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Om mee te doen moeten ze echt in het topic komen te staan. Hier staat uitleg over het plaatsen van foto's:

Om foto's te verkleinen zijn er apps, sommige leden emailen de foto's naar zichzelf omdat ze dan een kleiner formaat kunnen selecteren wat wel op het forum past, of je kan de foto uploaden op een andere website, en de foto via een link plaatsen in het topic.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .