Spring naar bijdragen
Evee

Slowchat konijnen algemeen 2018

Recommended Posts

Nog gefeliciteerd met Brenda! Ik schaam me een klein beetje, want ik weet de geboortedatum niet uit mijn hoofd ;-). Maar verder hebben ze het best goed bij mij hoor :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
43 minuten geleden zei Huiself:

Nog gefeliciteerd met Brenda! Ik schaam me een klein beetje, want ik weet de geboortedatum niet uit mijn hoofd ;-). Maar verder hebben ze het best goed bij mij hoor :P

Ik heb het in mijn agenda staan haha. Niet dat we er echt een feestje van maken hoor, daar geven ze toch niets om, maar vind het altijd toch leuk om te weten. Dieren waarvan ik niet weet wanneer ze geboren zijn (Charlie, Hiro & onze kip) , verjaren op dierendag 😉  Brenda was via afstand in het asiel gekomen en had als datum 5 december op het papier staan. Vond het idd ook wel een grappige dag.

8 minuten geleden zei GawainBS:

Krijgt Brenda nu een worteltaart met drie witloofjes erop? 😉

Het was meer een witloftaart met drie worteltjes er op. Wel verantwoord snoepen he?! 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@dexenbobbi heb je die randjes plexiglas tegen wegschietende keutels? En helpt het?  Ik verbaas me er wel eens over hoe ver die soms buiten de ren belanden. Ik heb de konijnen er wel eens van verdacht dat ze ‘s nachts met een katapult een spelletje keutelsschieten doen 😉 

• Haha 4

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Lienappelsien:

@dexenbobbi heb je die randjes plexiglas tegen wegschietende keutels? En helpt het?  Ik verbaas me er wel eens over hoe ver die soms buiten de ren belanden. Ik heb de konijnen er wel eens van verdacht dat ze ‘s nachts met een katapult een spelletje keutelsschieten doen 😉 

Inderdaad tegen de keutels, maar ook tegen het hooi wat altijd in het rond vliegt. Moet zeggen dat het goed werkt, blijft tussen de bodemplaat en het plexiglas liggen. Was een experimentje maar wel een geslaagde! 😅

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De konijnen hier binnen worden steeds minder eenkenning. We hebben nu al een paar weken 3x per dag thuiszorg. En de meesten vinden de konijnen wel leuk. En de konijnen vinden het gekraak van de verpakkingen wel interessant. Dus dat is wel grappig om te zien. Stel schooiers.....

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎8‎-‎12‎-‎2018 at 10:35 zei Lienappelsien:

Hahaha, nou inderdaad! Hier zeg ik bij thuiskomst tegen mijn vriend dat ze weer gezellig aan het keutelknikkeren zijn geweest 😉. Dat opstaande randje brengt me wel op ideeen nu...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeps! Deed ik net het licht aan bij de bunny's om ze te voeren (ja, erg luxe, verlichting in het konijnenhok) keken ze mij, knipperend tegen het licht, héél betrapt aan. Ik stoorde ze tijdens een knuffelpartij. Ze zaten elkaar net lekker in het donker in het warme stro te likken op hun snuitjes. Zo lief!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe durf je, haha 🙂 

Om het keutel-knikkeren en de keutel-katapult-lanceringen moet ik trouwens wel echt lachen haha. Hier valt dat best mee, ik bedoel er liggen wel eens een paar keutels naast de toiletbakken, maar verder valt het hier reuze mee. Scheelt misschien dat het buitenkonijnen zijn hier haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .