Spring naar bijdragen
Evee

Bunnybunch café 2018

Recommended Posts

Een nieuw jaar, een nieuw begin. Omdat het oude topic heel wat oude onderwerpen bevat, mag het lekker naar beneden zakken en maken we in het nieuwe jaar een nieuw topic aan.

Wat mag er wel en niet in het bunnybunch cafe?

- Het bunnybunch cafe is een slowchat topic waar je gezellig met je mede forumleden kan kletsen over vanalles en nog wat.

- Specifieke konijnenonderwerpen horen in het daarbij behorende forumonderdeel thuis (daar is ook een slowchat topic voor)

- Wees aardig voor je medeforummers, de forumregels gelden ook in dit topic!

- Discussieren over een onderwerp hoort zonder dat je elkaar op de persoon aanvalt.

- Denk er wel aan dat alles wat je op internet zet, niet alleen op bunnybunch, openbaar is. Denk dus na voor je iets over je privéleven post of je dit wel met de wereld wil delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mochten jullie hier opeens wat berichten missen, dan is dat mijn schuld ;) Aangezien het onderwerp de konijnen waren heb ik het eventjes verplaatst naar het slowchat topic bij konijnen algemeen. Offtopic is in principe voor alles offtopic (dus niet konijn-gerelateerd) en alles wat wel over konijnen gaat hoort in de konijnenforums ;) We modereren er meestal niet zo heel streng op hoor.

Ik ben weer aan de slag na een weekje niets verzonden te hebben. Het is best nog veel wat er besteld is, maar ik heb vandaag & morgen om alles te verzenden. Ik ga proberen vandaag alles t/m zaterdag weg te krijgen en wat er zondag en gisteren besteld is zou dan morgen pas verzonden worden. Ik hoop dat dat lukt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou het bijna vergeten, maar allemaal een gelukkig nieuwjaar gewenst!

Hebben jullie nog goede voornemens voor het nieuwe jaar? Of doen jullie daar niet aan?

Ik doe er normaal niet echt aan, maar heb toch een voornemen voor dit jaar: mijn conditie weer wat verbeteren. Het ziek zijn is er het laatste jaren behoorlijk op ingehakt en mijn basisconditie is slecht op het moment. Wandelen gaat prima, maar zodra het meer inspanning is dan dat merk ik echt dat ik heel snel buiten adem raak. Ik ga dus beginnen met grotere rondes met Qila (in een pittig wandeltempo) en we zijn afgelopen week weer begonnen met steppen met haar.  Dat is behoorlijk intensief, dus daar moet ik wel mee oppassen (als ik te fanatiek ga sporten ben ik zo 2-3 dagen uitgeschakeld). Maar wandelen en af en toe steppen en dat rustig opbouwen zou moeten lukken. Wel zo fijn dat het samen met de hond kan, aangezien Qila ook wel ietsje af mag vallen. Kunnen we samen aan onze conditie werken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn! Toen ik nog alleen woonde in een dorp, ging Granville (Cocker Spaniel) vaak mee lopen (rennen voor de niet-Vlamingen ;-)) langs de veldwegen. Nu ik samen woon met mijn vriendin in een stad, is dat moeilijker. Rennen aan de leiband is beneden zijn waardigheid, blijkbaar. Hij luistert nu ook weer niet zo goed dat ik hem "los" vertrouw.

Mijn voornemen komt ook neer op meer te sporten: vroeger sportte ik 6x/week, zijnde viermaal lopen en tweemaal gevechtssport. Nu woon ik veel verder van mijn werk en heb ik niet altijd de fut 's avonds nog iets anders te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oreo is een konijn met een eigen facebook account. Een bekendheid bij de meeste mensen die konijnendingen volgen op facebook ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry :) op facebook is een pagina van "Oreo the bunny" die heeft vaak de meest hilarische conversaties met z'n baasje. Ik zal even kijken of ik een voorbeeld kan vinden. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk! Ik kende hem nog niet! 

Overigens doe ik wel wat aan goede voornemens, maar niets geks ofzo. 20 kilo afvallen hoef ik mezelf toch niet voor te nemen, want die discipline mis ik nu eenmaal. Wel wil ik het zwemmen met een vriendin van de laatste twee maanden serieuzer op gaan pakken. En meer autorijden (in de zin van: Ik rij nu bijna nooit, maar ik moet wel mijn rijbewijs verlengen in februari. Wordt toch eens tijd dat ik er ook echt wat mee ga doen..) Voorgaande jaren had ik doelen als bloeddonor worden en me aanmelden als stamceldonor. Dat is beide gelukt! 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemorgen Bb-ers! Zal ik de kerstversiering maar eens naar beneden halen hier in het cafe? :kerst:

Ik moet zeggen dat ik wel blij ben dat alle feestdagen drukte voorbij is. Ben ik de enige die het zo onzinnig vind om nadat je met kerst bij je familie bent geweest dan een week later ook weer naar iedereen toe moet om nieuwjaar te wensen? Kan daar niet gewoon een maand tussen zitten ofzo haha. En ik bedoel, je wenst iedereen toch gewoon het hele jaar door het beste?

Maar ik moet toegeven dat het ook wel confronterend is op nieuwjaarsdag, dat onze opa's en oma's de laatste paar jaar opeens vrij snel achter elkaar overleden zijn. Ik heb nog maar één omatje, en dat is echt een lief mens waar ik graag op bezoek ga. Zo erg is dat dus ook weer niet. Ik probeer het dan zo te combineren dat ik mijn ouders en zus daar ook zie, zodat alles in 1 bezoek gestopt is van mijn familie. Vroeger hadden we 4 adressen voor nieuwjaarsbezoeken (en voor kerst) en nu zijn het er nog maar 2. 

Wij hebben misschien ook als "nadeel" dat wij in januari en februari veel verjaardagen hebben en je dan na kerst en nieuwjaar weer iedereen ziet. Dit jaar hebben wij dus maar besloten onze verjaardagen niet te vieren. We houden van de zomer wel een keer een bbq ofzo. Tijdens mijn man zn verjaardag (half januari) zijn we lekker op vakantie. Enige nadeel is wel dat hij precies die dag nog moet gaan werken.  En 12 dagen na mijn verjaardag in februari is mijn zus jarig, dus dan zie ik iedereen toch wel weer. Ik bedoel, niet dat ik een hekel aan mijn familie heb hoor, in tegendeel, ik heb het best goed getroffen. Maar ik ben toch ook blij dat ik niet meer thuis woon en ze dagelijks zie. Eens in de paar weken elkaar zien vind ik veel leuker en dan heb je elkaar nog wat te vertellen ook ;p

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben echt ontzettend langzaam vandaag. Ik ben echt door alles afgeleid en het werk dat ik eigenlijk moet doen (inpakken) schiet dus niet op. Er is helemaal niet zo heel veel besteld, maar ik  heb vandaag echt zo een ik heb nergens zin in dag. Ach ja, soms heb je zo een dag.  Gelukkig moet ik toch verplicht tot 4 uur zitten ivm openingstijden, de laatste 6 bestellingen inpakken in 3 uur moet lukken hoop ik toch haha :'D

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Evee:

Ik ben echt ontzettend langzaam vandaag. Ik ben echt door alles afgeleid en het werk dat ik eigenlijk moet doen (inpakken) schiet dus niet op. Er is helemaal niet zo heel veel besteld, maar ik  heb vandaag echt zo een ik heb nergens zin in dag. Ach ja, soms heb je zo een dag.  Gelukkig moet ik toch verplicht tot 4 uur zitten ivm openingstijden, de laatste 6 bestellingen inpakken in 3 uur moet lukken hoop ik toch haha :'D

Gelukkig kan jij op het forum rondhangen gedeeltelijk onder werk schuiven. Dat scheelt dan weer ;p

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja dat is waar.

Sinds zondag ben ik grieperig. Het is nog niet zo erg dat ik volledig uitgeschakeld ben en in bed lig, maar ik probeer echt alles op een heel rustig tempo te doen. Hopelijk hou ik het nog even vol. Ik hoop ook niet dat het eind van de week dan alsnog doorzet en ik onze vakantieweek precies ziek ben :(

Ik geef mijn nichtjes de schuld, die hadden in de week van kerst allebei griep  :dokter:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ai dat is ook niet lekker. Ik hoef gelukkig nog maar een uurtje  (openingstijden tot 3) dan kan ik lekker naar huis. Ik vermoed dat ik koorts heb op het moment, dus echt lekker gaat het niet. Ik  moet gelukkig nog maar 1 bestelling inpakken en dan heb ik alles t/m vanochtend weg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
22 minuten geleden zei fiep:

Beterschap! Misschien nu wat extra rust pakken zodat je met de vakantie beter bent? 

Dat probeer ik inderdaad wel te doen. Vroeg naar bed, rustig aan in de ochtend en niet te veel gekke dingen op de planning zetten. Heb vooral keelpijn en spierpijn. Verder valt het gelukkig nog mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .