Ga naar inhoud

Hoe ziet jouw kerstboom er uit?

Evee
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben wel eens benieuwd naar jullie kerstbomen!  :kerst:

Hangt de kerstboom vol met konijnen-decoratie? Of is de boom omheind met panelenrennen om te voorkomen dat de konijnen er bij komen? Of misschien hangt hij wel aan het plafond om te voorkomen dat de konijnen er bij kunnen :'D;p

Ik heb geen konijnen in huis, dus gewoon een kerstboom op de grond. Maar wel een kerstboom met houten konijntjes er in als decoratie. De foto volgt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een kerstboom op de grond. Ze hobbelen er wel eens onderdoor, maar blijven er mooi vanaf. Enige wat een enorm grote aantrekkingskracht heeft, is de kerststal.. Maar die is al bewust bunnyproof gemaakt (de kinderkerststal van Little People) :p Daar wordt dus ook echt mee gespeeld, maar dat mogen ze ook. De rest aan decoratie staat hoog weggewerkt, evenals de kabels. Zal komende dagen nog eens een foto zoeken. De rust is hier thuis weer teruggekeerd :)

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, onze kerstboom staat nog niet maar dit is de boom van vorige jaren.

En als we toch over kerst praten, ik heb er gelijk maar een liedje over gemaakt.
Zoals jullie van mij gewend zijn is de melodie en tekst weer uniek. :lol:

Gelukkig Kerstfeest

Kerst, het is weer kerstfeest.
Met elkaar samen
zo bij de boom
Kerst, gelukkig kerstfeest.
wens ik u allen!
Een mooie droom.

Kerst, een heel fijn kerstfeest.
Zo op het einde
van ‘t oude jaar.
Maak

er een mooi feest van.
En alvast proosten
op een nieuw jaar.

Kerst, het is weer kerstmis.
Met elkaar samen
onder de boom.
Vre~, voor altijd vrede
dat is de wens.
Dat is ieders droom.

Instrumentaal

Kerst, een zalig kerstfeest.
Zo op het einde
van ‘t oude jaar.
Straks
komt er een nieuw jaar.
Een zalig kerstfeest.
Vier ’t met elkaar.

Straks
komt er een nieuw jaar.
Een heel fijn kerstfeest
Vier ’t met elkaar.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

2dudms9.jpg

Drie weken geleden heb ik hem neergezet. Met lichtjes en ballen. Nu is dit ervan over. Op dag een de ballen er maar gelijk uit gehaald, dat was toch te interessant voor de katten. Twee weken later hebben ze de lichtsnoeren doorgebeten en inmiddels is heel de boom misvormd omdat ze het ook wel erg leuk vonden om erin te klimmen. 

Is ook wel een schattig gezicht trouwens. 

2cg1001.jpg

• Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel hoor, ook mijn kerstboom staat. De dozen die er naast staan, zijn dozen van oude kerstpakketten. Die gebruik ik om mijn kerstspullen in op te bergen. En zolang er nog geen cadeautjes onder de boom liggen (behalve die rode doos) vind ik het wel gezellig staan. Het onderste deel van het lichtsnoer heb ik helemaal in gewikkeld met een kabel beschermer tegen bunny's tandjes. Dit heb ik vorig jaar gedaan en laat het er ook gewoon om heen zitten.

Enne... Ik wil niet arrogant doen.... Maar ik vind mijn boom toch echt wel veel mooier dan die van @Sanne1993 :rits:

IMAG0207kopie.jpg

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

In onderstaand filmpje is onze kerstboom in vol ornaat te zien. :D

Ja ja, we hebben een ander Nordmann gekocht en die gaat straks de tuin in.
Als die aan de trek gaat mag die volgend jaar weer naar binnen. :)

Ook hebben we elk jaar dit kerststalletje staan.
Is al meer dan 30 jaar oud en nog helemaal intact.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .