Edith Geplaatst: 29 november 2017 Delen Geplaatst: 29 november 2017 Hoi, Ik zie bij de Action heel veel leuke spulletjes van waterhyacint liggen. Met name mandjes. Lijkt me leuk om aan de konijnen te geven! Maar ik weet niet of het onbehandeld is. Wie weet is het geïmpregneerd met een of ander goedje. Iemand hier ervaring mee? Link naar de spullen van waterhyacint Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2017 Delen Geplaatst: 30 november 2017 Je zou kunnen emailen naar de action om het na te vragen? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edith Geplaatst: 30 november 2017 Auteur Delen Geplaatst: 30 november 2017 Ja, toen ik dit bericht plaatste bedacht ik me dat ook inderdaad. Dus dat heb ik gedaan. Ik zal hun mailtje wel kopiëren en hier plakken. Voor wie zich hetzelfde afvraagt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 30 november 2017 Delen Geplaatst: 30 november 2017 De meeste action spullen zullen denk ik uit china komen. Het grootste probleem wat je met die spullen kan hebben is dat het behandeld is met bestrijdingsmiddelen zoals rattengif om te voorkomen dat er tijdens de boottocht naar hier ongedierte in komt. Als producten specifiek voor huisdieren zijn, doen ze dat als het goed is niet. Maar als het voor decoratie is, heb je grote kans dat het er wel in zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bea Geplaatst: 30 november 2017 Delen Geplaatst: 30 november 2017 Ohja daar heb ik ook naar staan kijken! Er zit wel een label op dat het 'natural' is o.i.d., dus dat geeft wel de suggestie dat het natuurlijk zou moeten zijn. Ik vond het materiaal ook niet behandeld eruit zien, maar ben benieuwd wat ze antwoorden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edith Geplaatst: 6 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2017 Ik heb een reactie van de Action gekregen: Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw reactie. Deze waterhyacint mandjes zijn geïmpregneerd. Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Esther Reus Afd. Klantenservice Action Service & Distributie Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Edith Geplaatst: 6 december 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 december 2017 Niet kopen dus! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 december 2017 Delen Geplaatst: 7 december 2017 Jammer. Ik koop vaak mandjes voor de konijnen bij de dille en kamille. Bijvoorbeeld dit mandje gebruik ik als hooiruif voor Joris en Brenda. Ze doen er best lang mee voor het opgeknaagd is https://www.dille-kamille.nl/nl/shop/c/402/a/6592/mandje-wilgenteen-ca-17-cm/ 1 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 16 februari 2018 Delen Geplaatst: 16 februari 2018 Ik haal die mandjes ook niks mis mee knagen er rustig op los en eten het ook en niks geen rare dingen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
fiep Geplaatst: 16 februari 2018 Delen Geplaatst: 16 februari 2018 Ik zou het niet doen. Dat spul komt denk ik via een zeecontainer die is volgespoten met gif tegen de beesten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten