Ga naar inhoud

Waar is jou konijn bang voor?

SweetVanilla

Aanbevolen berichten

Hey iedereen! Vandaag merkte ik opeens dat Indy doodsbang is voor ons tapijt, terwijl ik juist vaak lees dat veel konijnen het tapijt echt geweldig vinden. Nu had ik de vraag, waar is/was jou konijn bang voor? Hiermee bedoel ik echt van alledaagse normale dingen en niet de stofzuiger of zo want welk dier is nou niet bang voor de stofzuiger ;p En hoe heb je je konijn over die angst heen geholpen? Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een van mijn konijnen is bang voor mijn hand als die naar ui/knoflook/kruiden ruikt. Rent als een bezetene weg. Ook voor pizza is ze bang, haha! 

Als er wordt gekookt zit ze ook angstig, haar vriendje maakt het niks uit. 

Ze is ook bang voor alles wat uit de keuken komt. Als iemand net thuiskomt bijvoorbeeld. 

Bijzonder beestje... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van mij zijn niet specifiek ergens bang voor, enkel voor oppakken.

Binky stampt nooit maar Monkey zie ik soms stampen terwijl ik zelf niets vreemds zie of hoor.

Als er vreemde katten rondom de ren lopen zijn ze bang maar als onze eigen kat naar de ren loopt, lopen hun hier vrolijk op af en lopen ze met hem mee naast de ren :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .