Ga naar inhoud

konijn en een baby.


Gup

Aanbevolen berichten

En dan nog een ervaring erbij: een vriendin van mij had meerdere konijnen en kreeg een baby. Ze vond het uiteindelijk heel lastig om zowel voor de baby te zorgen als ook nog de zorg voor alle konijnen erbij. De konijnen woonden buiten en dat vond ze wel prettig, omdat ze het binnen al nauwelijks allemaal aan kant kreeg met huishouden van haar eigen gezin. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil graag even opmerken dat ik het top vind hoe er gereageerd is in dit topic. Dit klinkt nu wel een beetje 'belerend' misschien, maar zo bedoel ik het niet;  ik wil gewoon ook even aandacht geven aan de leuke, oprechte, duidelijke en respectvolle berichtjes die geschreven worden, i.p.v. enkel aan de momenten van strafpunten en waarschuwingen.

 

(Nu klinkt het alsnog van 'goed zo kinders, dat jullie strak in de houding zitten, ga zo door!' ;p Ik krijg het echt niet goed verwoord merk ik. Maar euh, dan maar even met andere woorden: Hierbij een dikke pluim in de billen voor iedereen. Haha ;)


En Gup... tsja, ik denk dat ze hier niet meer leest. Laten we het er maar op houden dat je soms in de verdediging schiet en wat feller uithaalt als je stiekem wel weet dat je zelf gewoon fout zit.

  • Vind ik leuk 1
  • Haha 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .