Spring naar bijdragen
miso

Huisje gezocht voor twee binnenkonijnen M+V

Recommended Posts

Twee lieve konijntjes zoeken een huis

Oskar (M) en Wolf (V) zijn twee lieve konijntjes van +- 5 jaar, allebei geholpen. Ze zijn heel vriendelijk, worden liever niet opgepakt maar eten graag uit je hand en houden van een aai over de bol.

Vanwege persoonlijke omstandigheden zoek ik met veel pijn in mijn hart een nieuw huisje voor mijn kleine vriendjes.

Bij mij thuis lopen ze los. Ik ben opzoek naar een huisje waar ze 24 uur per dag los mogen lopen in huis, in een kamer of in een hele grote ren. De konijnen zijn erg rustig en zindelijk. Oskar mist zijn voortanden en knaagt daardoor niet aan je spulletjes. Wolf durft niet op gladde vloeren, daarom heb ik zelf een groot kleed liggen waar ze de hele dag op chillt.

Oskar heeft darmklachten gehad in het verleden en kan daarom maar 1 type voer geven. Science Selective, dat is gewoon verkrijgbaar in de dierenwinkel. Verder eten ze vooral hooi, en lusten ze ook graag wat groenten of een stukje fruit!

Bij mij hebben ze de onderbak van een kooi als toilet en waar ze hun hooi eten. Deze, hun huisje, wc, voerbakje, reismand, overgebleven voer, het kleed etc mag je allemaal overnemen als je wilt. Ik woon in Utrecht, ze zijn ook op te halen in Gouda, en ik ben ook bereid om ze een stuk weg te brengen met de trein.

Stuur me asjeblieft een berichtje als je interesse hebt!

22155408_1927362884255110_1419473686_n.jpg

22184815_1927362687588463_1029851705_n.jpg

22192716_1927362680921797_381699728_n.jpg

bewerkt door Sanne1993
Telefoonnummer weggehaald

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heel veel succes met het vinden van een baasje vokr je konijntjes! 

Maar als ik jou was zou ik niet zo maar je telefoonnummer openbaar op het internet zetten. Je weet niet wie er bij kan. Je kunt een moderator een berichtje sturen om het aan te passen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei miso:

Op marktplaats staat ook mijn telefoon nummer dus ik maak me er niet druk over. Maar toch bedankt..

Dat is niet zo handig maar op Marktplaats kun je een advertentie verwijderen nadat je je spullen verkocht hebt hier dat kan hier niet. Hier blijft je bericht voor altijd staan.

Er zijn speciale bots die tekst op het internet scannen naar telefoonnummers en emailadressen zodat die gebruikt kunnen worden voor dingen als spam of een virus verspreiden. 

Als je dat al wist en het risico wil nemen dan spijt het me dat ik er nog een keer over begin maar als je het niet wist dan ben je je er nu van bewust.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .