Evee Geplaatst: 28 september 2017 Delen Geplaatst: 28 september 2017 (aangepast) Ik zoek regelmatig foto's die gebruikt mogen worden op de bunnybunch website, in de nieuwsbrief en bij onze social media berichten. Wat ik op dit moment zoek zijn foto's van: - duitse reus - foto's van clickertraining - behendigheid (konijnen op/over hindernissen) - te dik konijn - te mager konijn - Foto's van zelfgemaakte konijnen lekkernijen voor bij artikel "koken voor je konijn" - Foto's van DIY gemaakte speeltjes voor artikel "knutselen voor je konijn", nieuwe ideetjes zijn voor dat artikel ook welkom. - Zieke konijnen, en dan met name van: - gas en/of verstopping (bijv. foto buikmassage?) - konijn met myxomatose - konijn met VHS / RHD (1 of 2) - foto van blaasstenen bij konijn - Tand / kiesproblemen De afgelopen maanden zijn er al heel wat artikelen geüpdate met nieuwe foto's. Toch mis ik nog van een aantal onderwerpen goede foto's. En het is ivm copyright wel zo fijn als het foto's zijn die ik gewoon vrij mag gebruiken. Mocht je willen dat er een (bescheiden) copyright in de foto komt te staan, of bijv. jouw (forum)naam of de konijnennamen, dan is dat geen probleem, laat het dan wel even weten. 31 januari 2018 aangepast door Evee update Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 10 oktober 2017 Auteur Delen Geplaatst: 10 oktober 2017 Ik heb via de mail, whatsapp en facebook ontzettend veel foto's gehad na een oproepje op facebook. Ik denk dat ik van heel wat onderwerpen in bovenstaand lijstje inmiddels een foto heb, maar moet het nog allemaal even rustig uitzoeken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten