Spring naar bijdragen
Farfa

Ik ben nieuw!

Recommended Posts

Welkom op BunnyBunch :)

Wat een leuke konijntjes. De konijntjes die jij koopt komen toch niet van buiten naar binnen, binnen, buiten etc. Dan hebben ze wel kans op verkoudheid. En pas op dat ze geen tientallen euro's vragen voor een niet erkend ras, want dat gebeurd nog al tegenwoordig in de teddy sector.

Hoop dat dames vriendjes blijven :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Welkom op BunnyBunch :)

Wat een leuke konijntjes. De konijntjes die jij koopt komen toch niet van buiten naar binnen, binnen, buiten etc. Dan hebben ze wel kans op verkoudheid. En pas op dat ze geen tientallen euro's vragen voor een niet erkend ras, want dat gebeurd nog al tegenwoordig in de teddy sector.

Hoop dat dames vriendjes blijven :)

Ohhh... Hmm, deze mevrouw is hobbyfokster, en vraagt 50 euro voor de twee samen.... Ik vond dit niet heel bizar, maar is dat teveel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb het er zelf nooit voor over voor een niet erkend ras, maar ik vind het niet overdreven veel wat ten opzichte van anderen word gevraagd ik zie wel 40 euro vliegen en dan denk ik voor een niet erkend ras met veel onderhoud? Let er in ieder geval op dat de konijntjes er goed gezond bij zitten er word nogal wat gehandeld in deze teddy sector :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik heb het er zelf nooit voor over voor een niet erkend ras, maar ik vind het niet overdreven veel wat ten opzichte van anderen word gevraagd ik zie wel 40 euro vliegen en dan denk ik voor een niet erkend ras met veel onderhoud? Let er in ieder geval op dat de konijntjes er goed gezond bij zitten er word nogal wat gehandeld in deze teddy sector :)

Het ras is nog niet erkend Aniek en niet alleen in de Teddy wereld word er zo gehandeld. Plus het feit dat je ervoor kiest voor dit werk wat bij de Teddy's komt kijken als je ervoor gevallen bent. Ik heb er sinds afgelopen zaterdag ook een in huis en geloof dat dat minimaal twee keer kamen in de week de band met de eigenaar versterkt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .