Spring naar bijdragen
Farfa

Ik ben nieuw!

Recommended Posts

Hoi allemaal!

Ik ben Maret, een spontane meid van alweer 21 lentes jong... Vanaf januari zijn ik en mijn vriend voor het eerst bunny-owners... Als alles goed gaat, komen dan twee teddydwergvoedstertjes, ons appartementje verrijken met knus- en knuffeligheid.

Alles tips en tricks zijn daarom welkom! Waar op te letten, enzovoort... We gaan waarschijnlijk een eigen hok met ren bouwen, zodat ze ook hun eigen speelruimte hebben als wij niet in huis zijn!:bike:

Vragen en comments graag hieronder!:$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi, ik ben ook nog niet zo lang lid van dit forum, maar vind het een erg interessante site. Er staat heel veel (konijnen) informatie op en de andere leden zijn erg behulpzaam!

Mijn zwager is ook helemaal konijnengek en had me van te voren al goed ingelicht.

Ik heb zelf 1 konijn (steenkonijn) en wil geen ander huisdier meer, nou ja een 2de konijn dan haha.

Ik heb zelf ook een grote ren in de woonkamer met een kooi erin en veel speeltjes. Hij wordt erg verwend hier!

Veel plezier hier!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey allemaal!

Bedankt voor het lieve welkom:$

Ik zal voor echte vragen in het forum zoeken of een nieuw topic openen, maar ach, je moet toch met een verhaaltje beginnen he :o)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom op dit leuke forum!

als je hier en daar wat gaat rondneuzen, dan kom je al heel veel nuttige info tegen, en chacha heeft je al verwezen naar de artikels, zie ik!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hey dames (en heren?)...

Hier even een paar plaatjes van de dames die in januari bij ons komen...

IMG_9773.JPG

IMG_9774.JPG

IMG_9776.JPG

IMG_9779.JPG

Zo! Dat zijn de twee ladiesss... :$ Zijn het geen poepsies???

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de foto's vanavond zelf pas gekregen dus ik zit er volledig bedazzled naar te kijken, totally in luvv...

Thanks voor het warme welkom allemaal!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank je wel!!

Ik vind het zelf ook echt schatjes ;-) Het zijn twee ladiess.. De bruine is "echt" van mij, de witte is van m'n vriend, maar we zullen wel delen ;-)

Nog tips voor namen? Ik wil geen lieve, maar juist een maffe, zoals Harry of Bink (jaja het is een meisje)... Vind zelf vooral dat Bink errug leuk!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo! :) Welkom op BunnyBunch!

Heel veel plezier met je nieuwe konijnen, ook al heb je ze NOG niet :P (Wat een schatjes :wub: )

Je bent voor al je konijnen vragen zeker aan het goede adres hier op BB!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De konijntjes komen bij een hobbyfokster vandaan, die ze zowel buiten als in huis houdt (ze komen bij ons in het appartement-tuinloos dus binnen :) )...

We halen ze rond 14 januari op en dan zijn ze 7 en halve week!!

Trouwens dat verslavingsgehalte waar ik over las is wel waar... Zit hier door alle topics te neuzen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .