Spring naar bijdragen
Evee

Naar welk liedje luister je nu?

Recommended Posts

Omdat ik even geen idee had wat voor muziek ik wilde luisteren (gelukkig stelt spotify dan zelf van alles voor) vroeg ik mij af wat voor muzieksmaak de andere konijnenbaasjes hier eigenlijk hebben.... Dus... naar welk liedje luister je nu?

1_by_exempeel-d8h02sp.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Uhm... Normaal wisselt het heel sterk, maar ik heb zelf een playlist gemaakt met Disney-liedjes die ik leuk vind, en die staat dagelijks op. Toevallig nu ook weer :p

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik luister momenteel wel graag naar No Roots van Alice Merton. Ze heeft ook een liedje wat Back to Berlin heet, maar dat zal wel mij misschien wel iets meer aanspreken dan gemiddeld ;-) Verder vind ik het album van Harry Styles trouwens ook leuk om naar te luisteren!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alice Merton kende ik niet dus heb ik eventjes opgezocht, klinkt wel goed!

@Deeskuh88 ik heb een "inpakmuziek" lijst, voor als ik niet zo veel zin en energie heb om aan het werk  te gaan. Een lijst met allemaal van die "guilty pleasure / sing in the shower" liedjes er in, van die vrolijke nummers die je mee kan blèren. Daar staan ook een aantal disney nummers tussen haha.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee Ik heb dat meestal onder het poetsen thuis of onder het diamond painten. Ondertussen kent Angel ze ook :lol: Ik heb ze dan 's avonds vaak nog in mijn hoofd zitten en als je dan alleen op stal bent... Tsja.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .