Spring naar bijdragen
Miepe

Kakariki

Recommended Posts

we hebben gisteren een kakriki gekocht.  Hij zit in een grote kooi in de woonkamer. Hij eet, slaapt, is heel rustig loopt en klimt in de kooi. Is wel heel rustig.  Maar hij heeft nog geen enkel geluid gemaakt.  Is dit normaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

we hebben gisteren een kakriki gekocht.  Hij zit in een grote kooi in de woonkamer. Hij eet, slaapt, is heel rustig loopt en klimt in de kooi. Is wel heel rustig.  Maar hij heeft nog geen enkel geluid gemaakt.  Is dit normaal?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou het niet weten. Ik heb niet zo heel veel verstand van volierevogels. Meer van konijnen ;)

Volgens mij zijn het toch parkieten? Meestal zijn die wel vrij lawaaierig. Maar het zijn over het algemeen ook sociale dieren die je in koppels of groepen moet houden. Misschien dat hij eenzaam is? Als ik het goed heb zijn het ook best flinke vogels en hebben ze veel ruimte nodig. Heb je er een ruimevolière voor of komen ze los in een kamer of in huis?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kun je niet beter op een vogelforum vragen?
Nu heb ik dierverzorging gestudeerd, en ergens zegt de naam me wel wat maar zelfs voor mij is het een best onbekend ras.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .