Ga naar inhoud

Rattenvoer in Slowakije

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden ben ik naar Slowakije verhuisd, samen met mijn vriend, hond en 2 kleine rakkers Timmy en Tommy. 

De vraag was of hier rattenvoeding verkrijgbaar was (waar ik van uit ging, aangezien ze bij de kaufland in duitsland ook rattenvoer verkopen) en ze hebben hier ook een kaufland.

Nou.... niet dus. Het voer wat ik meenam is bijna op, dus de vraag luid: wat moet ik mijn ratten in godsaam te eten geven?

Ze krijgen dagelijks fruit en allebei een nootje. Tussendoor een stukje kaas/brood/vlees/groenten gaat er ook wel in en ze hebben natuurlijk altijd basis voeding en water tot hun beschikking. Kortom; ze komen nu niks tekort. Maar die basisvoeding (op het moment science selective) moet wel vervangen worden, kan ik zelf iets samenstellen? 

Groetjes!

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb even gekeken, ik zou een pakje (max 25 kg) naar Slowakije kunnen sturen, maar... de verzendkosten zijn dan wel 15 euro.

Rattenvoer van supreme heb ik niet standaard in het assortiment zitten, maar kan ik eventueel wel voor je bestellen.

Link naar bericht
Delen op andere sites

Inderdaad zijn de verzendkosten naar sk zo hoog dat ik dat wat te ver vind gaan. Zo'n zak kost al 10 euro dus dan word het wat teveel van het goede.

Zou ik ze geen ander knaagdiervoer kunnen geven en dit aan kunnen vullen met extra fruit/noten/groenten/vlees etc?

Link naar bericht
Delen op andere sites

Dan moet je exact gaan analyseren welke voedingsstoffen ze in welke verhouding nodig hebben, om dat vervolgens zelf samen te stellen. Lijkt mij ontzettend veel werk en de vraag blijft of je daar exact achter kunt komen. Ik zou het niet doen en kijken of de winkel het misschien wel voor je kan bestellen bij een leverancier.

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .