Ga naar inhoud

totemdans van konijn


yilopy

Aanbevolen berichten

nou heb ik iets raars gezien, weet iemand wat dit betekent:

in gedachten verzonken zat ik op mijn knieen in de kamer, komt mijn voedster, enig konijn overigens, naar me toe. rent drie rondjes om mee heen, onderwijl knorrend als een duif (hnnn hnnn hnnn). vervolgens rent ze weg . wat is dat nu weer!!! :bunny1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha volgens mij heeft zij gewoon zin om gezellig een potje... te doen metn jouw het opperkonijn...maffe beesten af en toen..

over kerst ik heb zelfs een poster boven hun hokken geplaats

aan mijn lijf geen kerstmis grtjs het konijn van loesje

en dan zie je ene konijn met sjaal op ene step ik heb m wel eens gepost hier

Link naar reactie
Delen op andere sites

o wacht... zit ik net achter de compuer, op een stoel dus, doet ze het weer! en wel 2 keer! drie rondjes, koeren en vervolgens ergens gaan zitten!

nog iets raars: als mijn vriend telefoneert, loopt hij altijd te ijsberen. Flappie Knaas gaat dan door en voor zijn voeten heen rennen, echt heel komisch. krijgt per ongeluk af en toe een trap, maar gaat gewoon door. het zal wel spel zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou verder is mevrouw gewoon een konijn. alhoewel... in tegenstelling tot wat de bekende sites vertellen, is ze dol op veranderingen: als ik na de schoonmaak de hele apekooi aan dozen, buizen, kleedjes, bakjes, ballen, proppen, bakken en klimtorens weer opzet in nieuwe opstelling (...), kan ze niet wachten op de nieuwe apekooi. misschien is het een mutant ofzo: X-konijn, hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ram is nu circa 6 mnd en zit volgens mij midden in de puberteit. Zodra ik in zn ren stap gaat ie als een gek rondjes rennen en springen, dit gecombineerd met zn staart omhoog. Als ik daarna ga zitten komt ie wel gezellig bij me, maar blijft ie ook om me heen dwarrelen. Heb me ook altijd afgevraagd of ie wil dat ik uit de ren ga of dat ie leuk vind om te spelen. Ik hou het maar op het laatste, hij is altijd lief en vertoont geen naar terriotorium gedrag als ik in zn ren zit/lig. Hij is eigenlijk altijd vrolijk.

Ik denk dat jouw konijn jouw ook gewoon erg lief vind!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bibi doet het ook,en zij is toch echt een meisje,laast nog even goed laten checken,we denken dat ze t doet omdat ze blij is,helemaal wild word ze en rent rond je heen,soms savonds doet ze t ook in haar eentje dan rent ze een paar keer keihard door de ren en poft dan uitgeput ergens neer,meetsal heeft ze dan haar hele speelterein weer vernield,dat doet ze zo ie zo graag,vooral met wc rllentjes,die sjouwt ze overal heen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik had ook geen idee hoe slim en bijzonder en grappig konijnen zijn, voordat ik ze zelf had, ik zweer t konijnen kunnen je uitlachen , chimsee is er een ster in ..

raar zul je nu denken, maar dat gekke meisje van mij heeft humor

als er iets misgaat is zij de eerste om te kijken

laats liet ik Romeo zijn bak uit mijn handen vallen door haar mevrouwtje ongeduld, volgens mij deed ze het erom , want ze sprong op mijn hand en was dolgelukkig met al het voer wat op de grond viel, en liep net zo lang erom heen te draaien zodat ik kmoeite had om alles op te ruimen

volgens mij lachte ze erbij en heeft extra brokjes gehad en nogwel die van Romeo, dikke pret dus

of ze verstopt zich en ik maar roepen en zoekne Chimseeeeeee, Chiiiimsee waar ben je , niet kunnen vinden(zij heeft dezelfde kleur ongeveer als mijn vloerbedekking) en dan vanuit het niets op de bank springen waardoor ik me dus kapotschrik want ze komt over de leuning , over mijn schouder van achteren..en dan ffe snel graven in mijn schoor een keer kijken en weg is ze weer of ik krijg een beetje in mijn schouder n volgens mij lacht ze zich een breuk om mijn schrikreactie's want ze blijft het doen..gek konijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, konijntjes doen dat 'totemdansen' (leuk gevonden) als ze geen soortgenootje hebben. Het is wel grappig als jij het object van de 'affectie' bent maar eigenlijk is het een beetje zielig dat ze dit soort natuurlijk gedrag niet kan vertonen bij een soortgenoot, die de juiste respons geeft, waarin jij zelf als mens nooit kunt voorzien. Dan gaat het vanzelf over...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

tja, dat is zeker jammer. maar het stomme wil dat de verkoper absoluut afraadde een tweede te nemen. ik zei het al, het was allemaal flink impusief en achteraf beschouwd niet goed aangepakt (want dan geen dierenwinkel, maar asiel en ook twee tegelijk). mijn vriend wil nu geen tweede meer. tja. overigens is ze nooit alleen, dat scheelt, wij werken beiden thuis en ze volgt ons de hele dag op de voet. en ja, humor heeft ze ook en veel konijnentaal spreken we al. dat totemdansen, het beste te reageren is te gaan lopen, zodat ze het grote voetenspel (...don't ask...) kan doen en daarna effe kroelen (hete oren!!!!). pepernootje (o o het lekkerste wat er is) en madam is weer tevreden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .