Liesbeth04 Geplaatst: 25 juni 2017 Delen Geplaatst: 25 juni 2017 Hallo, sinds een paar maanden hebben mijn konijnen een grotere ren in de tuin gekregen. De konijnen zijn heel blij met hun grotere ren en toen maakten ze ook veel binky's... Maar sinds laatst vervelen ze zich vaak en zitten ze naast elkaar in hun hok... Soms graven ze ook wel nog tunnels. Ik had ook eerst wat speelgoed voor hun gekocht maar dat is allemaal al kapot geknaagd... Maar nu de vakantie start heb ik meer tijd voor mijn konijnen en dus vraag ik me af hoe ik samen met mijn konijnen het leukste kan spelen. En hebben jullie nog wat tips voor speelgoed dat hen niet zo snel verveelt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liesbeth04 Geplaatst: 25 juni 2017 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2017 23 minuten geleden zei Liesbeth04: Ik bedoel in de titel: hoe kan ik het beste met mijn konijnen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 26 juni 2017 Delen Geplaatst: 26 juni 2017 Bij onze informatieve artikelen staat veel informatie over spelen en speelgoed: https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-speelgoed/ in dit artikel staat bijvoorbeeld uitleg wat voor soorten speelgoed er zijn en wat je er mee kan. https://www.bunnybunch.nl/informatie/cat/konijnen-speelgoed/post/spelen-met-je-konijn/ Je zou bijvoorbeeld samen met je konijnen intelligentiespelletjes kunnen doen, wat voedselverrijking speeltjes maken ipv voeren uit een bakje, je zou kunnen kijken of clickertraining iets voor jou en je konijnen is en evt behendigheid. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RyansPets Geplaatst: 26 juni 2017 Delen Geplaatst: 26 juni 2017 Hangt natuurlijk ook van de konijnen af, maar de buns hier vinden het een leuk spelletje als ik 'tikkertje' met ze doe, vooral Bowie, rammetje die nog alleen binnen zit, en Vlek, een van de twee dames buiten en de ondernemendste van de twee. Ik tik eerst heel snel met mijn nagels op de grond, zodat ze ook weten dat het spel is en ik ze niet onverwacht 'aanval', dan komen ze naar me toe en tik ik ze aan tegen het achterlijfje, spurten ze er met een binky of wat vandoor en komen dan weer terug om de boel te herhalen, Bowie is er zelfs zo in dat 'ie het soms bij mijn hand terugdoet, even aanporren en dan snel buiten bereik duiken. Hoe ik erop ben gekomen? Een beetje een automatisme omdat dat vaak 1 van de eerste spelletjes was die ik deed om opvanghondjes aan het spelen te krijgen, maar bij hen dan voorpootje aantikken. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Liesbeth04 Geplaatst: 9 januari 2018 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2018 heel erg bedankt, heeft nog iemand tips of leuke spelletjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
emmma Geplaatst: 14 januari 2018 Delen Geplaatst: 14 januari 2018 misschien is het een beetje te laat om dit nu te vragen maar RyansPet praate over tikkertje. Hoe leer je dat je konijn aan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Rian Geplaatst: 16 januari 2018 Delen Geplaatst: 16 januari 2018 Geen idee, ik zie dat met mijn konijnen namelijk niet gebeuren Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten