kiki Geplaatst: 2 januari 2008 Delen Geplaatst: 2 januari 2008 fijn dat het zo vlot ging allemaal, mooie foto's zeg Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 8 januari 2008 Delen Geplaatst: 8 januari 2008 is er al wat meer bekend hoe ze het doen bijv bij de opvang en of er al mensen zijn die interesse hebben getoont? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 8 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 8 januari 2008 Nee wel mensen met intresse maar niet geschikt bevonden.Ze staan nu reeds op mp.En we blijven zoeken naar geschikte mensen.Tijd en aandacht is voor hun het belangerijkste.Het gaat ondertussen erg goed met de twee boefjes.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 12 januari 2008 Delen Geplaatst: 12 januari 2008 dat is fijn om te horen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 12 januari 2008 Delen Geplaatst: 12 januari 2008 ik heb ze gevonden!! zitten ze nog steeds bij jou dan? en gaan ze wel weg met hun eigen hok en speeltjes? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 12 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 12 januari 2008 Ze zitten bij een vriendin van mij .Die meer aandacht aan hun kan besteden.Ze gaan samen met de spullen weg.Maar heb ik er niet bij gezet anders komen de mensen voor de spullen en wie weet niet voor de nijnen.Ik zal morgen nieuw foto´s plaatsen.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 12 januari 2008 Delen Geplaatst: 12 januari 2008 was een vraag van Lia want die wilt erg graag dat ze samen in de grote kooi geplaatst worden, de kleine kooi mag natuurlijk gehouden worden Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 20 januari 2008 Delen Geplaatst: 20 januari 2008 lia vroeg zich af of er nog nieuwe foto's waren en hoe het gaat met het zoeken van een thuisje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 20 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 20 januari 2008 De nieuwe foto´s zijn wel gemaakt maar ze hebben nog geen nieuw huisje gevonden reeds .foto´s zullen volgen.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ik vind dit toch zeker een hele mooie foto van beiden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
michaela23 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 dat is zeker een hele mooie foto ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 prachtige foto!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sammy1 Geplaatst: 21 januari 2008 Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ooooooooo, smelt, de lieverds!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 21 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 21 januari 2008 Ik ben er druk mee om naast anouk en pluisje ook voor andere opgevangen nijnen een huisje te zoeken.En mensen die bereid zijn hun veel aandacht te geven natuurlijk.Ik hou jullie op de hoogte.De entboekjes waren hier reeds aangekomen thanks nathali.Ze zullen ook op de website komen van konijnen vrouwtje.groetjes cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 ik zit nu allemaal te huilen, sorry ! Maar wat ontwijs mooi foto zeg jeetje mina. Ik heb er gelijk een foto van gemaakt via mijn telefoon zodat ze samen bij me zijn. Ik ben blij dat jullie er moeite voor doen maar ook dat ze niet zo maar weggaan toppie !! thnks Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 ik zit nu allemaal te huilen, sorry ! Maar wat ontwijs mooi foto zeg jeetje mina. Ik heb er gelijk een foto van gemaakt via mijn telefoon zodat ze samen bij me zijn. Ik ben blij dat jullie er moeite voor doen maar ook dat ze niet zo maar weggaan toppie !! thnks ik bedoel : ik zit nu alleen maar te huilen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nangel Geplaatst: 26 januari 2008 Delen Geplaatst: 26 januari 2008 wat een mooie foto was dat zeg, ze verdienen een leuk huisje. jammer dat ik geen plaats meer heb anders had ik met alle liefde voor ze willen zorgen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunny ranch chanty Geplaatst: 26 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2008 Ja we zullen zeker zorgen dat ze samen op een goede plaats terecht gaan komen.Lia ik kan je de foto ook sturen hoor via nathalie.cindy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
nathalie Geplaatst: 27 januari 2008 Delen Geplaatst: 27 januari 2008 ik kijk hier regelmatig en sla de foto's ook op, maar je mag ze ook aan mij mailen als je er meer hebt, ik bewaar ze dan allemaal voor lia en brand ze op een cdtje zodat ze er naar kan kijken wanneer ze wilt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lia Geplaatst: 1 februari 2008 Delen Geplaatst: 1 februari 2008 Hier ben ik weer eventjes. Is goed nathalie, lief van je Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten