Ga naar inhoud

De koppeling van pluisje en anouk

bunny ranch chanty

Aanbevolen berichten

Zo ze waren beiden goed aan het eten en relaxt.Dus was vandaag de koppel dag.Ik dacht zelf dat anouk goed wist dat ze de baas was en pluisje een beetje rustig was.Maar dat viel reuse mee.Ik heb hier natuurlijk alleen maar neutraal terein.Dus de koppeling ging voorspoedig.Lekker rennen en springen in huis.Rondjes rennen om de kerst boom.Helemaal geweldig.Beiden hebben op elkaar gereden.En ze liggen nu tevreden naast elkaar.:blink: geweldig hoor:bounce:

Hier enkele foto´s van het stelletje nu.

foto-YAVOF3T4.jpg

lekker rondjes op hun vertrouwde kleed.

foto-66LR8WQZ.jpg

Het eerste snufje in real life.

foto-ZG4RCBBE.jpg

liefde is samen door hun tunnen rennen.

foto-VBNPGXLK.jpg

rondjes om de kerst boom heen anouk was heel slim.Die liet pluisje rennen en zat zelf verstopt op de doos.

foto-WQH4LLYS.jpg

Later pas had pluisje het door!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ze genieten echt van elkaar.anouk was wat knorrig vandaag dus ik vermoed een schijnzwanger schap.Dat hoort er ook bij natuurlijk.Ik zal dit toppic verder laten lopen met foto´s van beiden samen van de week.Ze gaan vrijdag samen naar een vriendin van mij.Die alleen aandacht aan het koppel gaat besteeden.Aangezien ze dat van lia ook gekregen hebben.Dat is heel belangerijk natuurlijk.Van uit daar gaan wij op ons gemak een nieuw geschikt huisje voor hun vinden.Ik hou jullie op de hoogte cindy.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het geprobeerd. de foto van pluisje raakt mij heeeeeeeeeeeel erg, zit hier te janken maar die foto is ontwijs mooi !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vandaag was ik in de supermarkt en wou eten halen voor de konijnen het is zo wennen man !!!

wat ben ik blij dat het goed gaat met ze, ik ben zoooo blij en ik hoop dat mijn moeder het boven mee kan kijken hoe goed het gaat. zij kon net als ik niet wachten en heelaas konden we het nit samen meemaken..................... sorry :(:(

doei

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja lia ze doen het goed samen.Ze zijn nu bij mijn vriendin die alleen maar aandacht heeft voor hun.Met al hun speel spullen en kooien ect.Ze zullen van de week hier in de krant komen voor een nieuw huisje.Mensen worden zorgvuldig uitgezocht en bezocht thuis voor dat ze gelaatst worden.Ik blijf kontackt houden.Zodat jij je konijntjes kan blijven volgen.cindy

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow wauw dat zal geweldig zijn Cindy. TOPPIE !!!!!!!!!!!!!

Wat goedjoh dat het goed gaat met ze,zezijn alang mij alweer vergeten maar ik hun echter niet!!!!!!!!!!!!! Ik vermelde in de andere topic over mij dat ik bewust niet alletopic's ga bekijken of beantwoorden want anders ga ik mij weer teveel aan konijnen hechten en wil ik ze zo weer terug .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .