Ga naar inhoud

Kosten inenten


Teddybeer

Aanbevolen berichten

Mijn 6 konijnen moeten binnenkort weer voor de inentingen naar de dierenarts. Nu met de entingen voor rhd2 wordt dit best een duur grapje. 

Nu mijn vraag, hoeveel betalen jullie ongeveer voor alle entingen bij elkaar per konijn? Dus rhd1, myx en rhd2.

 

Groetjes :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de laatste keer volgens mij 50 euro betaald voor alles. Bij de opvang waar wij ons 2e konijn hebben gehaald hebben ze wel regelmatig entmiddagen (volgens mij maandelijks), daar is het volgens mij 15 euro voor RHD2 en 15 euro voor Myxomatose en RHD 1.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per konijn betaal ik 26 euro voor de myx-RHD en 19,25 voor de RHD-2. Ik heb het even voor je opgezocht aangezien ik 2 weken geleden geweest ben.

 

Bij elkaar dus 45,25 voor het volledige pakket inentingen, per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden zei Wendy04:

Ik heb de laatste keer volgens mij 50 euro betaald voor alles. Bij de opvang waar wij ons 2e konijn hebben gehaald hebben ze wel regelmatig entmiddagen (volgens mij maandelijks), daar is het volgens mij 15 euro voor RHD2 en 15 euro voor Myxomatose en RHD 1.

 

Stichting Konijnenopvang Joy organiseer ism dierenartsenpraktijk Ezinge ook elke maand een vaccinatie spreekuur met dezelfde prijzen.

  • Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik  heb helaas geen opvang in de buurt op korte afstand. Waar ik mijn konijnen heb geadopteerd hebben ze inderdaad ook zulke middagen maar dat is geen optie.

Dus nu laat ik het gewoon doen bij mijn dierenarts, maar ik schrok best wel van de prijzen, vandaar even mijn vraag, dan weet ik dat ik niet te veel betaal :) 

Ik betaal nu ook 45 euro per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen ben ik met Koos naar de DA geweest voor zijn jaarlijkse controle en inentingen VHS, Myx en VHS2.

Die laatste, VHS2 met Eravac.

Het kostte mij €42,30

Let wel dat dit bij mijn DA inentingsdagen voor konijnen zijn.

Vandaar het misschien iets minder duur tarief. ;)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei BaasjevanBakkes:

Ik ben voor 4 konijnen 28 euro per konijn kwijt.. Wij gaan altijd met 10 konijnen tegelijk. Krijgen we korting omdat de dierenarts dan een grote fles kan pakken. Is goedkoper :) 

Ja dat is lekker die korting!  Ik moet juist, omdat ik niet op een inentingsdag kan, de overige vaccinaties betalen die in de fles zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor de rhd2 naar Belgie gegaan, 18 euro per konijn. Voor nobivac naar mijn eigen hele konijnkundige, rond de 45 euro per konijn. Ja is duur maar ze zijn nog nooit zo goed gecontroleerd en ik heb veel contact met deze dierenarts via mail e.d dus dan vind ik het een beetje lullig om daar nooit te komen. Hier in het dorp vragen ze rond de 22 euro voor Nobivac, in Belgie istie 14 euro per konijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij betalen 36 euro per konijn voor myx/rhd1, inclusief gezondheidscheck. Als je met meer konijnen komt wordt het goedkoper en in maart is het bij mijn dierenarts  altijd konijnen-inentingsmaand en dan is het nog iets goedkoper. Verder 5 euro per konijn voor één rhd2-vaccinatie, dus 10 euro per jaar. Totaal dus maximaal 46 euro per konijn per jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal bij mijn dierenarts
Voor de Myxo-RHD1: 20 euro voor het eerste konijn, en de volgende is 15 euro.
En de RHD2: is 20 euro voor de eerste enting en de 15 voor de 2 (booster na 6 weken).

Dus ongeveer: 51.25 per konijn en ik heb er 4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .