Ga naar inhoud

Voedster onzindelijk , rijdt op knuffel .....


cookiemonster

Aanbevolen berichten

Hallo ,

Mijn voedstertje wordt dit weekend 4 jaar.

Sinds een aantal weken is ze buiten haar kooi ineens onzindelijk ( plasjes overal ). 

Ik heb al diverse extra toiletten geplaatst , maar ze gaat gewoon NAAST de toiletten een plasje zitten doen ,waarna ze het wil begraven onder het laminaat. 

Vanmorgen stond ik haar kooi schoon te maken toen ik haar ineens boven op haar knuffelbeer zag klimmen ......... toen ik terugkwam van haar toilet verschonen was de knuffelbeer verhuisd van plek en zat ze er bovenop te rijden.

Ik heb serieus nog nooit een voedster zien rijden op een knuffelbeer ( Het is maar goed dat niemand in de buurt was. want ik trok vast een heel onintelligent gezicht hahahaha) 

Het lijkt of ze extreem ' Rams' is ( is dit het juiste woord ? ) , maar in de afgelopen 4 jaar heb ik nog nooit zoiets met haar meegemaakt. 

Ze heeft wel vaker wat hormonale buien , maar dit zijn vooral chagerijnige daagjes.

Het valt me ook op dat ze vaker dan anders op haar zij ligt te dutten/ slapen dan anders. 

 

 

Ik maak me nog niet ongerust maar het zou wel heel fijn zijn om feedback te krijgen .  

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .