Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

Het kan ook gewoon duurzaam ;)  Armed Angels heeft 2 konijnenshirts (of eigenlijk meerdere, want verschillende kleuren):
(En nee, lang niet al mijn kleding is eco/fairtrade. Tegenwoordig wel vegan. Maar ik probeer er wel selectief in te zijn. Dus ik laat regelmatig toch dingen liggen, ondanks dat ik ze wel erg leuk vind.)

Deze heb ik overigens zelf, is dus van Armed Angels:
AR321D06A-C11@1.1.jpg

En deze kwam ik ook nog tegen (ook Armed Angels)

10253200-188-2.jpg?fit=1200,1200

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mn moeder kocht precies datzelfde blikje afgelopen kerst als kerstkadootje voor Dex (hoe schattig ook, haha), maar heb de inhoud gelijk weggegooid. Gebruik het nu als bewaarblikje voor hun normale snoepjes.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb dat blikje ook. Met handtekening van Nala (lees: Knaagsporen). Ik heb de yoghurtdrops gewoon gevoerd hoor. Niet dagelijks 3 stuks per konijn, maar af en toe een. Ze doen het goed en wij belonen onszelf ook met een stuk chocolade of wat chips. Mogen zij ook wel eens wat lekkers hebben. Gaan ze niet meteen dood van. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Marjoleink:

Wat lief dat je moeder een kerstkadootje voor je konijn koopt!

Haha ja ik ging ook helemaal stuk, het bleef ook niet bij 1 kado, Dex had een aardig aandeel in de kadootjesstapel onder de boom :')

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor € 3,50 kon ik deze prachtige konijnenlamp toch niet laten staan. Deze heeft nu een mooi plekje op de balie in de bedrijfsloods ;)

konijnenlamp.jpg

En ik wil jullie voorstellen aan ons nieuwe konijnenkoppel ;) We hebben heel veel last van akkerwinde in onze tuin. Om die reden hebben we onze voortuin leeg getrokken, en er heel niet bij-vriendelijk grind in gegooid (wat van de oude aanbouw kwam), een speciekuip met planten in gegraven om nog wel wat kleur en vlinder & bijvriendelijkheid te tonen en daarbij dan dit duo:

konijnenbeeld.jpg

We hebben ook nog een flinke achtertuin die op de schop moet, dus zo bijonvriendelijk zijn wij ook weer niet hoor ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thanx, Ben er ook erg blij mee. Al trek ik hem minder vaak aan dan ik zou willen, vanwege de lichte kleur en mijn knoei kwaliteiten. De foto is gemaakt tijdens een shoot, zoals je misschien wel vermoedde ivm het watermerk. Ik ben ook blij met de foto. Ik ben meestal iemand die er op staat als een olifant of een dear in headlights 😅

Maar hij is best draagbaar, omdat het niet zo in you face konijntjes zijn, maar t opzich best subtiel is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het staat je echt heel leuk en je ziet er super goed uit op de foto!  Het niet vaak dragen ivm knoei kwaliteiten snap ik hahaha dat zou ik ook hebben!

Hoewel je door het watermerk & achtergrond inderdaad door hebt dat het een fotoshoot was, vind ik dat je er echt leuk, spontaan en ongedwongen uit ziet 😉 Ik sta vaak zo onhandig en onnatuurlijk op foto's van fotoshoots haha, ik ga dan op alles aan mijn lijf letten en wordt daar mega ongemakkelijk door.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Evee:

Het staat je echt heel leuk en je ziet er super goed uit op de foto!  Het niet vaak dragen ivm knoei kwaliteiten snap ik hahaha dat zou ik ook hebben!

Hoewel je door het watermerk & achtergrond inderdaad door hebt dat het een fotoshoot was, vind ik dat je er echt leuk, spontaan en ongedwongen uit ziet 😉 Ik sta vaak zo onhandig en onnatuurlijk op foto's van fotoshoots haha, ik ga dan op alles aan mijn lijf letten en wordt daar mega ongemakkelijk door.

Dat had ik ook op, op veel foto's. Er zijn er van de 270 nog 40 over die goed genoeg waren om te bewerken alsdus de fotograaf en daarvan vind ik er een stuk of 10 a 15 echt mooi. Ik kijk ook vaak zo raar, loens toch best wel en heb door mijn lenzen vaak van die rare grote ogen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites