Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

En deze kon je toen bij de Primark kopen en nog steeds geen spijt van, ook al ben ik er al veel te groot en te oud voor, haha.

Mijn excuus is dat er ooit heus wel kindertjes komen en dan krijgen die m... Toch een stukje jeugdsentiment... 

N35397172087379-medium.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben helemaal in paas-stemming:bunny:.

Bij de Big Bazar twee bamboe bekers gekocht, geel met een konijn erop. En bij de Action een konijnenkussentje. Het is maar 20×20 cm dus je hebt er niets aan, maar het kostte maar een euro en het staat vast leuk bij de andere konijnenkussens op de bank:D.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kan alle post hier wel liken, zo enthousiast word ik er van. Gelukkig kan mijn vriend nog relativeren om te voorkomen dat we een konijnenhuis hebben :'D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend doet er gezellig aan mee (om dingen voor mij aan te schaffen bedoel ik). Een tijdje terug had hij een foto genomen van de konijntjes die lekker in het zonnetje tegen elkaar aan lagen te slapen en die heeft hij toen laten afdrukken op een trommeltje. Zo lief! (l)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Hangoortje:

Ik moest dat even googlen, maar vooral de broek is schattig - helemaal vol met konijntjes!

De collectie van vorig jaar heeft ook de shirts vol met bunnies dus ik ben 1 en al konijn (l)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 uur geleden zei Huiself:

Mijn vriend schudt zijn hoofd, haha

haha die van mij stelde voor dat ik ze kocht als bedrijfskleding haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zie nu dat ze bij de primark ook stampertje-beddengoed hebben. Super schattig!

ik ben alleen uit principes geen primark fan, maar met dit soort producten is dat wel heel lastig!

Primark Disney Stampertje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

Stampertje-pyjama met gestippelde broek

Die heb ik! Die is heerlijk fluffy, maar helaas ook supersnel kapot bij de naden. Heb die een paar jaar geleden gekocht bij de Primark op Gran Canaria. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een hoe noem je dat, shortama? er van. Een hemdje met een kort broekje.
Supercute dat beddengoed! Denk alleen niet dat mijn vriend er nou zo blij mee zal zijn, haha. :p

Ja, kwaliteit is soms weleens ver te zoeken, hoewel het dacht ik wel een speciaal Disney logo heeft?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Evee:

ik ben alleen uit principes geen primark fan.

Ik ook niet. Ik vind het een vreselijke winkel met goedkope rommel. Het kan haast

niet anders dan dat het niet duurzaam is gemaakt of misschien wel door kinderhandjes. 

Het verbaast me wel hoeveel primark fans ik hier hoor, want meestal gaan veel mensen hier wel voor duurzaam etc. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga er ook niet heen. Ten eerste koop ik liever iets dat een aantal jaren meegaat dan iedere paar maanden iets nieuws te kopen, vanuit het oogpunt van duurzaamheid. En ten tweede is alles daar zo goedkoop, dat kan niet onder goede omstandigheden gemaakt zijn.

Bovendien ben je voor kleding van goede kwaliteit uiteindelijk niet veel meer geld kwijt, als je ziet hoeveel langer je ermee doet. Alleen de aanschaf is soms even pijnlijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Christaaa:

Ik ook niet. Ik vind het een vreselijke winkel met goedkope rommel. Het kan haast

niet anders dan dat het niet duurzaam is gemaakt of misschien wel door kinderhandjes. 

Het verbaast me wel hoeveel primark fans ik hier hoor, want meestal gaan veel mensen hier wel voor duurzaam etc. 

Helaas wil het niet zeggen dat wanneer je een duurder merk koopt, het ook beter gemaakt worden en kinderarbeid vrij is.

Ik kom ook zelden bij de primark en als ik er ben ren ik er meestal snel weer uit. Verschrikkelijke winkel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites