Spring naar bijdragen
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

Ik was afgelopen week in de bijenkorf in Utrecht, en daar hadden ze echt allemaal belachelijk dure (maar wel hele grappige) konijnendingen!

Spaarpot (maar 43 euro)

13_0672209013300000_pro_flt_frt_01_1108_

Lamp (453 euro)

13_0831701000400000_pro_flt_frt_01_1108_

En deze spaarpot, echt te fout, verschrikkelijk kitcherig, maar altijd nog beter dan een gouden ananas.... Het plekje waar je de muntjes in gooit is precies waar je denkt waar het is hahaha

(65 euro)

13_0672209001000000_pro_flt_frt_01_1108_

• Haha 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zag gister deze vaas bij de Hema en moest meteen aan dit topic denken. Needless to say staat deze nu in mijn huis. P: Hij is 10 euro en best flink.

25-x-11-x-165-wit-25880689-productzoom_r

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja mijn zus appte hem al naar mij. Ze hadden bij hema ook een soort metalen decoratie konijnen te koop. En ik heb begrepen dat ze bij de action ook veel konijnendingen hebben, kussentjes enzo. Pasen komt er weer aan, konijnen zijn in geloof ik ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, i.v.m. Pasen ook allemaal leuke konijnendingetjes gezien bij Tuinland! Ook een aantal '2-konijnen dingen' zoals een beeldje van twee knuffelende konijntjes en een beeldje met een konijntje wiens vriendje met zijn voorpootjes bij de andere op de rug leunt. Ik wordt altijd extra blij van 'twee konijnen samen' dingetjes!  (l) Beetje een tic...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb een leuke konijnenmok gekocht bij de hema, wat konijnenhangertjes bij de dille&kamille en bij de xenos. Ik doe niet aan een paasboom, maar met kerst gaan die hangertjes de kerstboom in ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En voor de hakers onder ons kwam ik deze tegen. Het patroon kost iets van 4 euro dus dat is wel te doen. Je vind het als je googelt op: bunny butt backpack.

Ik kan helaas (nog) niet haken. Op de Krea Doe in 2016 al wel een amigurimi boekje gekocht, omdat ze zo schattig waren. Maar het is er nog niet van gekomen.

il_570xN.1477912481_e6x1.jpg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 uur geleden zei Hangoortje:

Ik was afgelopen weekend bij de Leen Bakker en daar hadden ze deze! Voor tweepersoonsdekbed vond ik het wel een beetje duur, maar echt keilief!

IMG-20180217-WA0000.jpg

Dat dekbed heb ik! In lits-jumeaux maat. Samen met een andere bb'er gekocht bij een webwinkel. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Deeskuh88:

Dat dekbed heb ik! In lits-jumeaux maat. Samen met een andere bb'er gekocht bij een webwinkel. 

Ik heb m ook. Slaapt prima ;p

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 22-2-2018 at 17:53 zei Deeskuh88:

Jaaa dat was ik :dansen:

En morgen zal ik naar de xenos moeten voor die superschattige lampjes! Wat lief die sjaaltjes :wub:

edit: je konijnen zijn ook lief natuulijk!!

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Sanne1993:

Ohh die lampjes heb ik ook nodig!!

Ik zag dat ze bij de Action ook zulke lampjes hebben nu. 

Shop ze!

ps krijgen ze dan ook gehaakte sjaaltjes? ;)

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bij de Duitse decoratiewinkel(keten) Depot hebben ze ook leuke paasspullen:

https://www.depot-online.com/osterdeko

XGS0003270_087028_vorratsglas.jpg?sw=642

(deze staan bij mij het hele jaar op tafel, omdat ze enorm functioneel zijn..zoals je ziet ;) ).

Als je in het grensgebied woont, dan moet je hier zeker eens gaan kijken. Bestellen is niet interessant want de verzendkosten zijn € 15,00.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .