Spring naar bijdragen
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

Weet iemand waar je mooie knuffel-konijnen kunt kopen? Of anders iets leuks qua speelgoed met konijnen voor een meisje van 16 maanden?

Tijdens onze vakantie van vorige week heeft de buurvrouw op onze konijnen gepast en nu is het buurmeisje er helemaal gek van. Moeder heeft haar al een aantal keer uit onze tuin moeten halen, omdat ze richting konijnen loopt, zodra ze buiten is. :lol: Nu dus op zoek naar een konijnenkadootje.

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei IreneM:

Die wortels op het nachtkastje. :'D

Hahahaha die had ik nog niet eens gezien

2 uur geleden zei Deeskuh88:

Wou je net gaan taggen, @Domino! Haha. Ik vind hem zo leuk, wil hem ook echt hebben.

Als we hem samen kopen hebben we 25% korting.. Al is ie dan nog 50 euro voor de tweepersoons :rits:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
27 minuten geleden zei Proetski:

Hahahaha die had ik nog niet eens gezien

Als we hem samen kopen hebben we 25% korting.. Al is ie dan nog 50 euro voor de tweepersoons :rits:

Haha, dat zou best een optie kunnen zijn. Voor die 25% is hij wel van de een naar de ander verstuurd. Ik heb wel de lits-jumeaux maat nodig en die is 80 geloof ik.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei Deeskuh88:

Haha, dat zou best een optie kunnen zijn. Voor die 25% is hij wel van de een naar de ander verstuurd. Ik heb wel de lits-jumeaux maat nodig en die is 80 geloof ik.

Mijn moeder zegt dat ik ook de lits jumeaux moet nemen, dan naait ze er een naad in aan beide kanten en dan kan ie goed ingestopt worden (ik ben nogal een koukleum) Ik ga hem wel bestellen, durf je het aan dat ik er ook een voor jou bestel? Dan delen we de korting en verzendkosten

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei IreneM:

Oh leuk! (Maar ik mis de wortels op het nachtkastje)

Helaas geen wortels en ook geen grasmat :c

@Evee Goed gezien! Er liggen nu nog meer (knuffel)beesten in. En ik heb lekker geslapen :D

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heeft iemand van jullie misschien al kerstkaarten met konijnen gezien dit jaar? Ik stuur mijn vrienden en familie met kerst altijd een kaartje waar minimaal 1 konijn op staat (getekend of foto), zodat ze meteen zien van wie de kaart is. Vorig jaar heb ik m'n laatste kaarten verstuurd en ik ben nu op zoek naar een nieuwe lading...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .