Spring naar bijdragen
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

Leuk die sokken! Ik was op zoek naar nieuwe sloffen en verbaasde me over de hoeveelheid konijnensloffen en slofsokken die er te koop zijn. Ik zocht er niet eens naar maar kwam ze overal tegen.

Ben uiteindelijk voor rendiersloffen gegaan, ook leuk. 😄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ze zijn van de scapino, in een setje met 3 paar sokken (uiltjes, pandaberen en deze konijntjes). 

@Hermandebeste Mijn partner koopt zelfs af en toe dit soort dingen voor mij 😉 Hij heeft er absoluut geen moeite mee. Ik draag het over het algemeen als werkkleding terwijl ik de bunnybunch bestellingen in pak. Dan  ben ik toch al wel het gekke konijnenvrouwtje, die kleding maakt dan ook geen verschil meer 😂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo'n tochtstopper had ik vroeger (was wel iets anders, die was bruin en iets pluiziger) 😍

Ik denk alleen niet dat hij nu veel zin zou hebben, de meeste binnendeuren staan altijd op een kiertje voor de kat 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wij hebben geen kinderen, maar je zou bijna zelf onder deze dekbedhoes gaan slapen 🐇

0715298_PE730412_S5.JPG?f=xs

Ze hebben een hele lijn in deze stijl bij ikea, voor baby's.  Van bedhemels met konijntjes, tot dekbedhoezen, doeken, hoezen voor je aankleedkussen enz.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maar om dan ook nog maar een dekbedhoes te plaatsen waar we als volwassen konijnenbaasjes onder passen, kun je altijd deze bij h&m bestellen 😉

main]

En dan natuurlijk bijpassend deze wasmand

main]

En dit vloerkleed

main]

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-10-2019 at 08:39 zei happy211:

Mijn zus is gisteren bevallen van haar eerste kind, dus ik kan me nu helemaal gaan uitleven 😉 

Leuk, gefeliciteerd! Ik hoop wel dat je zus dan ook van konijnen houd 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb konijnenpantoffels. Ben er waarschijnlijk veel te oud voor, maar dat interesseert me helemaal niks, haha. Ze zijn wel een beetje misvormd, maar ach, nobunny's perfect (behalve m'n eigen bunnies natuurlijk😜).

Screenshot_20191101_195832.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach, ik heb ook zo'n sloffen. Grijze. En instappers met konijnen. Ik denk dat bij mij in huis heel veel 'konijn' ademt. En mijn man vindt het net zo leuk als ik. Die moet altijd wel stiekem een beetje lachen als ik weer met iets met konijnen erop aan kom zetten. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vinden jullie het ook altijd zo jammer dat veel konijnendingen gemaakt zijn voor kinderen? Voor kinderen zijn er bijvoorbeeld altijd superleuke konijnenpyjama's te koop, maar als ik er één wil kan ik er nergens één in mijn maat vinden... zo jammer 😂

bewerkt door Evee
wat is pyjama een raar woord eigenlijk? Volgens mij schrijf je het zo ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Evee , het is inderdaad een raar woord om te lezen, maar je spelt het goed. 🙂 In het Engels mag het met en zonder "j", daar wordt het zelfs afgekort tot Pie-djee dus met "j". Ben benieuwd of degenen die het met alleen "y" spellen dan ook de afkorting PJ gebruiken. 

Je kunt altijd nog een Playboy pyjama aanschaffen, daar staan in ieder geval toch konijnenoortjes op? 😏

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ja soms zijn er van die woorden dat als je er over gaat nadenken het totaal niet meer logisch is. Pyjama is zo een woord. PJ is makkelijker typen, maar dan ver-engels ik het, en dat is al zo vaak tegenwoordig 😉 

Maar bijvoorbeeld deze, die zou ik best in mijn maat willen hebben! Maar nee hoor, maat 92 is het grootst. Daar pas ik toch echt niet meer in.  En als ik dan iets tegenkom in mijn maat, dan is het een onesie. Dat vind ik niets.  ( Wat een problemen he?! 😉 )

Carter's   pyjama met konijnen grijs, Grijs/wit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha dat probleem heb ik dus ook! 

Bij c&a hebben ze stampertje pyjama's, die ik eigenlijk niet zo heel super leuk vond & die zijn in bijna alle maten al uitverkocht. Ik kwam wel konijnensokken tegen bij takko  😂  

81673491020502_2.jpg?sw=320&sh=411&sm=fi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zou het een goed gat in de markt zijn? Kleding met konijnen erop voor (te) gekke konijnenmeiden maken? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites