Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

4 uur geleden zei Evee:

Iemand nog een nachtlampje nodig?

https://www.kruidvat.nl/nijntje-nachtlampje/p/4518025

Vinden jullie ook altijd dat er met pasen zo veel leuke konijnendingetjes overal in de winkels liggen?! 

Ik moet mij altijd inhouden om geen impulsaankopen te doen, veel dingen zijn best prullerig. 

Bij de Hema vooral... echt hele leuke dingen. Ik mag niks meer kopen helaas 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 uur geleden zei MichelleloveElmo:

Whaaa, super leuk, ze hadden vorig jaar ook leuke bunny schoenen  wit met een staartje achter en op de neus een bunny face met oren. Nu nog wel voor kinderen beschikbaar

Klopt, maar daar zag ik mijzelf dan nog niet helemaal mee lopen. Deze heb ik wel besteld 🤣

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is niet gek om een skippykonijn te kopen, ook al heb je geen kinderen, toch? Kan best met het excuus "ik heb nichtjes" toch? 😉   🐰

Hippy Skippy Konijn Grijs

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik zag m bij bol.com voorbij komen, maar zag dat er nog wel meer winkels waren waar ze te koop zijn! Er zijn zelfs drie kleuren!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kinderen van vrienden een goed genoeg excuus? 😉

De product omschrijving bij bol is wel... tja.. bijzonder 

Prachtige loopauto in retro uitvoering. Stootvaste poedercoating afwerking in de klassieke kleur British Racing Green.”

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Rifca:

Kinderen van vrienden een goed genoeg excuus? 😉

De product omschrijving bij bol is wel... tja.. bijzonder 

Prachtige loopauto in retro uitvoering. Stootvaste poedercoating afwerking in de klassieke kleur British Racing Green.”

whahaha ja

duidelijk een gevalletje "even een ander vergelijkbaar product dupliceren, foto en titel wijzigen, ja hoor het kan online".

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha geniaal die skippybal.

Ik zit er serieus over te denken om die Toms te kopen, bevallen ze @Evee ? (heb je ze al binnen?)

Heb gisteren een tas van coach besteld, een limited Disney Edition met stampertje erop. Zat al zo lang te twijfelen en ik vind het merk heel mooi. En toen waren ze bijna uitverkocht 🙈 dus toen moest ik van mezelf... 

image.png.c4724825e6d354b0921705c7b8bc3593.png

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Renske34:

Hahaha geniaal die skippybal.

Ik zit er serieus over te denken om die Toms te kopen, bevallen ze @Evee ? (heb je ze al binnen?)

Ja ik heb ze binnen, ze zitten heerlijk! Maar ik heb meerdere toms, vind het prettige schoentjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 uur geleden zei Rifca:

En de tijdelijke zieken-boeg

B0F850DF-4D86-4C61-A6AB-0FF5F58810DA.jpeg.0becd744920293c0e3ea2e513bb67f16.jpeg

Wat leuk zo de slaapkamer met alle konijnendingetjes en peter rabbit lijstjes! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heb ik die ooit bij de xenos gezien? Zie hem daar nu niet. Wel deze overigens haha. Denk niet dat dat wat voor je zoontje is 😉 

Kussen konijn tulle - 40x40 cm

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Iemand nog slapen tussen de konijntjes? Deze zag ik voorbij komen, van dekbed-discounter.nl

455x800x3.jpg

Vind de gekozen foto voor het bed alleen n beetje vreemd, soort spreidpoten-konijn...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
58 minuten geleden zei Evee:

Iemand nog slapen tussen de konijntjes? Deze zag ik voorbij komen, van dekbed-discounter.nl

455x800x3.jpg

Vind de gekozen foto voor het bed alleen n beetje vreemd, soort spreidpoten-konijn...

Ik zal het leuk vinden, maar mijn vriend ziet me aankomen 😅. Ik heb al een klok die hij verschrikkelijk vindt. 

* dat babykonijntje van het dekbed ziet er uit als een doodsbang konijntje die in die houding is gelegd... 

image.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Evee:

455x800x3.jpg

Ik zal het leuk vinden, maar mijn vriend ziet me aankomen 😅. Ik heb al een klok die hij verschrikkelijk vindt. 

* dat babykonijntje van het dekbed ziet er uit als een doodsbang konijntje die in die houding is gelegd... 

2FC60FB1-4A65-45F4-87BA-F96326E5D306.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites