Spring naar bijdragen
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

ahh dat is wel wat voor in de loods, ik heb best wat konijnen t-shirts, maar eigenlijk maar één konijnentrui. Toch bedrijfskleding hè? haha. Moet er alleen geen wol in zitten, daar krijg ik uitslag van. Geen idee waar ik die winkel zou kunnen vinden alleen haha, ik ga eens op onderzoek uit! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb m nog gekocht ook, de trui haha. We gingen naar de koopavond in middelburg en we kwamen de parkeergarage uit naast de takko winkel! Nooit binnen geweest haha, maar nu ben ik in het bezit van de konijnentrui en een luiaard pyamabroek!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whoei, leuk @Evee ! 

Weet je zo of het katoen is of bijv. polyester? Ik probeer morgen even te gaan, maar als het synthetisch is, hoef ik niet te gaan. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Polyester, wel synthetisch dus 😉 Ik kan juist niet tegen wol, dus voor mij dit juist wel weer fijner. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Evee:

Polyester, wel synthetisch dus 😉 Ik kan juist niet tegen wol, dus voor mij dit juist wel weer fijner. 

Ah, jammer voor mij... 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En deze lamp:

STR�LA Led-wand-/hanglamp IKEA Kan overal geplaatst worden omdat het op batterijen werkt en er geen aansluiting op het elektriciteitsnet is vereist.

Edit: Mocht je ze zoeken online, zoek op de ikea site op STRÅLA en je dan staan ze tussen de resultaten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 20-10-2018 at 18:12 zei Domino:

Is dat een stoel?! Ik vind die foto met die hele tuin vol konijntjes die naar de maan kijken wel leuk. Maar mijn tuin is daar niet geschikt voor helaas XD

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-10-2018 at 21:00 zei Evee:

En deze lamp:

STR�LA Led-wand-/hanglamp IKEA Kan overal geplaatst worden omdat het op batterijen werkt en er geen aansluiting op het elektriciteitsnet is vereist.

Edit: Mocht je ze zoeken online, zoek op de ikea site op STRÅLA en je dan staan ze tussen de resultaten.

Hahaha, dat strikje als snor! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Hangoortje:

Is dat een stoel?! Ik vind die foto met die hele tuin vol konijntjes die naar de maan kijken wel leuk. Maar mijn tuin is daar niet geschikt voor helaas XD

Mijne wel 😃

Ik heb een trap in de tuin. Maar niet zoveel geld....

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

oeh bij de H&M hebben ze ook leuke konijnenspulletjes! Wie wil er nou niet rondlopen in konijnenonderbroeken? 🤣

Set van 3 slips - Hipster - Lichtgrijs gemêleerd/konijnen - DAMES | H&M NL 1

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .