Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Konijnen hebbedingetjes

Recommended Posts

Jullie mede-konijnengekken kennen het vast ook. Je ziet ergens iets wat ook maar enigszins met konijnen te maken heeft en je wil het hebben. Ik vond dat die dingetjes best een eigen topic mogen hebben hier op het forum. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whahaha, die zouden het hier ook nog wel overleven misschien (ik ben niet zo goed met planten... daarom krijgen we vaak vetplantjes :p )

Ikzelf heb deze op mijn bureau staan:

258.jpg
Schaar en paperclips. Hij is niet zo groot, maar wel erg leuk. Er is ook nog een plakbandhouder van. (Misschien toch maar eens aanschaffen...nu is hij maar alleen, en dat kan natuurlijk niet!)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

Er staan in de Blokker folder nu ook allemaal leuke dingen!

Oohh ik was zo dom om even te kijken. Inderdaad leuk, en ook nog leuke opbergdozen, koffers en dekbedovertrekken. Als onze rekening straks leeg is en mijn vriend boos bij mij komt, stuur ik em door naar jou hoor! ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik gebruik voor de vaat altijd een sponsje, en nu kwam ik deze online tegen:

qualy-bunny-sponshouder-hoofd.jpg

Maar  €12,95 plus nog 3,95 verzendkosten vind ik dan weer een beetje teveel van het goede voor een sponsjeshouder....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist nog een pareltje gevonden toen ik eigenlijk op zoek was naar nieuwe slippers:

http://www.asos.com/asos/asos-nibbler-bunny-slippers/prd/7292082?iid=7292082&clr=Multi&SearchQuery=&cid=4172&pgesize=204&pge=0&totalstyles=264&gridsize=3&gridrow=50&gridcolumn=3

Edit: plaatje plakken lukt me niet, want ik kan em niet opslaan vanaf de website... Jammer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

IMG_0557.JPG

ik wil deze, maar de blokker hier heeft hem niet. De konijnengebaksborden, servetten en het lampje heb ik inmiddels ook.

edit, mijn moeder dus. Die heeft ze betaald :>

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb net van mijn man het haasje met de plant gekregen. (l) Hij wilde een bosje bloemen geven en vroeg of ik liever wat anders wou. Nou, deze!

De beide kettingen heb ik een tijdje terug bij Ali gekocht. :)

received_689014354592938.jpeg

received_689014411259599.jpeg

received_689014394592934.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Leuk! Ik heb van mijn schoonmoeder schattige konijnenlampjes gehad, van de AH. :) Kan er zo snel geen foto van  vinden en ze staan thuis, maar ze zijn erg grappig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ahh haha die is leuk! Hebben ze die ook in grote-mensen-formaat?

Ik heb geen kids, maar wel nichtjes! ;)  haha. Ze weten het al goed hoor, alles met konijnen Is ' voor tante lien' 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Evee:

alles met konijnen Is ' voor tante lien' 

:lol: schattig! Er zijn nu ook twee vrienden van ons zwanger en ik kan het ook niet laten om konijnenboekjes cadeau te geven, weten ze tenminste nog van wie ze het gehad hebben ;-) (ken je 'raad eens hoeveel ik van je houd'? daar smelt ik echt van)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites