Lienappelsien Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Flappie56 net als bij de koeien met Clara87… Daar word je ook niet vrolijk van toch? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 maart Auteur Delen Geplaatst: 22 maart Daarom, ik zou dan echt het gevoel hebben dat je ze niet als individuen ziet en dat gaat tegen alles wat ik belangrijk vind in. Heel soms hebben we wel een '(Naam) II' omdat namen van konijnen die we van andere opvangen overnemen in principe niet gewijzigd worden, dat zou ook weer een administratieve nachtmerrie zijn want daar zit altijd documentatie op naam bij + als er dan iets is dan vraag ik naar Pietje die bij hen Kees was en dan raakt iedereen het kwijt. Overigens is twee weken geleden het 1200ste konijn binnengekomen alweer! 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart (aangepast) 1200ste! Wauw! Bunny Nijnhundred lijkt nog niet zo lang geleden. Heeft de 1200ste ook een bijzondere naam gekregen? Echt zo fijn voor deze 1200 konijnen dat zij bij jullie in de opvang terecht zijn gekomen. Dankjewel voor wat je allemaal voor ze doet! 22 maart aangepast door Lienappelsien 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mitty Geplaatst: 22 maart Delen Geplaatst: 22 maart Ongelofelijk hoeveel konijnen jullie een tweede kans hebben gegeven, bedankt voor wat jullie doen! 3 uren geleden, Lienappelsien zei: Heeft de 1200ste ook een bijzondere naam gekregen? Daar ben ik ook wel benieuwd naar🤭 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 22 maart Auteur Delen Geplaatst: 22 maart Ja en nee, ik wist wel dat de 1200ste er elk moment aan kwam maar had het toch even gemist maar heel toevallig heet nummer 1200 Evermore (Taylor Swift thema) en dat past ergens ook wel weer 😂 Nijnhundred was in het voorjaar van 2020, toen op 13 maart (uit mijn hoofd) 2021 kwam Bunthousand binnen en ik wilde 1100 wel Elevenbundred of zo noemen maar die is compleet aan mij voorbij gegaan op dat moment. Ik zie dat 1100 Niall heet 🤷♀️ die kwam op 2 april 2022 binnen en Evermore op 11 maart jl., dat klopt ook wel want eigenlijk vangen we de laatste jaren over het algemeen heel consistent nagenoeg precies 100 konijnen per jaar op. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 23 maart Delen Geplaatst: 23 maart O ja, Bunthousand! 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 augustus Auteur Delen Geplaatst: 7 augustus Tijd voor een update 😁 Allereerst het meest recente BB-pakket, dat we nog elke maand krijgen 😄 bedankt aan alle donateurs ❤️ En een mooie update over The Lucky One, die in maart met behoorlijk ernstige E cuniculi en een groot abces binnenkwam. Hij is helemaal beter geworden en doet het super! Helaas bleek hij ook een matig gebit te hebben, niet verrassend bij een kleurdwergje. I.c.m. de voorgeschiedenis besloten dat hij het best op z'n plek is in onze groep, waarin hij samen met Peter Parker (roepnaam Jackson) geïntroduceerd is in juni. Peter Parker is een zoon van Wonder Woman, een dame uit de 131 konijnen groep. The Lucky One heeft de roepnaam Moos gekregen. De groep bestaat nu uit Lux, Lex, Carl, Pumpkin, Jackson en Moos. Helaas is Dali, die ook in de groep woonde en sinds 2017 bij ons in de opvang was, in juni ingeslapen vanwege een kaakabces. Ook van Guus hebben we afscheid moeten nemen een maand later. Guus was sinds 2018 in de opvang (ik heb hem zelf geadopteerd) en is ruim 9 geworden. Gelukkig ook heuglijk nieuws, Job is 12 geworden 🥳 hij had wat last van z'n oogjes en was wat snotterig, sowieso heeft ie daar snel last van maar het was ook weer tijd voor een gebitsbehandeling. Ook geen enkel probleem voor deze jongen 💪 Vorige week is deze kleine gevonden, z'n familie is helaas overleden. Hij heet Lennox en doet het naar omstandigheden super ❤️ 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cheeta26 Geplaatst: 7 augustus Delen Geplaatst: 7 augustus Fijne update ook al loop ik hier pas ruim een jaar rond. Niamh zat toch ook in die groep? Je ontsnappingsdame? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 augustus Auteur Delen Geplaatst: 8 augustus Niamh is na het overlijden van Guus aan Freddie gekoppeld en loopt nu los in de opvang en buiten. In plaats van uit de ren te ontsnappen probeert ze nu in te breken. 5 4 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 8 augustus Delen Geplaatst: 8 augustus Leuk, weer een update! Mooie berichten, al zitten er ook verdrietige tussen. Zat Dali alweer zo lang bij je. De tijd vliegt. Wat zal je nog steeds blij zijn met de nieuwe grote ren! Het ziet er super uit. En knappe Job. Hij ziet er misschien wat kneuzig uit, maar ik moet bij die foto aan zo’n hoogbejaarde pony denken. Mooi vind ik dat. Het dwingt respect af of zo. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.