Marjoleink Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 3 hours ago zei Punky punk: Fiscus, Calathea en Daniëlle, jullie zijn ook mooi hoor. Maar Lexa en Musa zijn écht prachtig. Fiscus 🤣 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 15 minuten geleden zei Marjoleink: Fiscus 🤣 Ficus natuurlijk! Oeps... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Marjoleink Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 7 minuten geleden zei Punky punk: Ficus natuurlijk! Oeps... Ken je het woord fiscus, of is dat echt Nederlands? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 6 minuten geleden zei Marjoleink: Ken je het woord fiscus, of is dat echt Nederlands? Nee hoor, ik weet goed genoeg wat het woord fiscus wil betekenen! 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2021 (aangepast) Inmiddels hebben we de club uit Den Haas wel compleet, althans, de inspiratie voor echt grappige namen was op 😉 Hopke, Kajsa en Pieter zijn ook al naar een nieuw baasje vertrokken de afgelopen periode! 6 juni 2021 aangepast door Dollie 6 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 6 juni 2021 Delen Geplaatst: 6 juni 2021 Ik vind het echt geweldig leuk bedacht 😁 Jammer eigenlijk dat ze niet 1 grote groep konden zijn. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 6 juni 2021 Delen Geplaatst: 6 juni 2021 Haha, wat is het toch goed bedacht! Wat fijn dat er al drie een nieuw, fijn huisje hebben. Zitten er koppeltjes tussen? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 8 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2021 Nee ze zijn allemaal individueel op zoek naar een huisje, al kunnen er wellicht natuurlijk koppels gemaakt worden. Misschien een SP/VVD koppel? 😂 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 24 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Er is er één jarig vandaag, hoera, hoera! 9 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Gefeliciteerd Mars! Dat heb je maar mooi gehaald! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Gefeliciteerd Mars! 🥳🥕 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Gefeliciteerd Mars 🥳🎉 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Jaaa, gefeliciteerd! 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Annasbeestenbende Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Gefeliciteerd Mars!! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Haha, dat koppie op die foto's! Die deugniet, het is ook echt iets wat hij uitstraalt, deugnieterij. 😆 Gefeliciteerd lieve, kleine, Mars. Wat grappig, mijn broer is ook jarig vandaag. Hij word wel 15 jaar ouder dan Mars. 😂 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BaasjevanBrownie Geplaatst: 24 juni 2021 Delen Geplaatst: 24 juni 2021 Wauw wat een mooie foto’s. Ziet eruit als een professionele shoot 😉 Net als we dachten dat het niet gekker kon op BB 😉 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 25 juni 2021 Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Iris is ook (onofficieel volgens mij) een professionele fotograaf. Ze maakt echt prachtige foto's en heeft ook ook voor oppositie. Dat vond ik in elk geval😊 Gefeliciteerd Mars, dat hadden we 20 maanden geleden niet verwacht. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 25 juni 2021 Auteur Delen Geplaatst: 25 juni 2021 Haha dankjewel Michelle, dat is lief! Geen professional hoor, het is gewoon een hobby. Waar overigens de meeste BBers niet van opkijken vermoed ik want ik heb al honderden in dezelfde stijl gemaakt en gepost, zelfs letterlijk dezelfde maar dan met een grote blauwe glitter 1 😁 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 26 juni 2021 Delen Geplaatst: 26 juni 2021 Graag gedaan. Lang leve autocorrectie. Gevoel voor oppositie ipv compositie 😅 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 10 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Hoera, Job is vandaag 10 jaar geworden! Vorige maand was Job erg ziek en zag het er niet goed uit, mijn verstand zei ook te vroeg inslapen bestaat niet, waar ben je nu mee bezig als je nog doorgaat... Toch diverse onderzoeken laten doen en een gebitsbehandeling, want euthanasie ging in dit geval zo sterk tegen mijn gevoel in dat ik dacht er moet iets zijn, ondanks dat je rationeel gezien het anders bekijkt. Gelukkig had ik gelijk en mag Job vandaag in goede gezondheid zijn verjaardag vieren ❤️ 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 10 juli 2021 Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Gefeliciteerd, jarige Job! 🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 10 juli 2021 Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Gefeliciteerd Job! 🥳🥕 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 10 juli 2021 Delen Geplaatst: 10 juli 2021 Gefeliciteerd Job 🥳🥳 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 november 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 november 2021 Wij zijn de afgelopen maanden druk bezig geweest met het verbouwen van de binnenruimte van de opvang. Buiten hebben we in 2016/2018 al veel aangepakt, maar binnen was sinds 2013 niks meer aan gedaan. Er stonden ook heel veel spullen opgeslagen dus was maar beperkt ruimte voor de konijnen. Nu is de hele ruimte in gebruik voor opvang. We zijn nog niet klaar, maar het begint er op te lijken! 10 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 2 november 2021 Delen Geplaatst: 2 november 2021 Wow dat is echt heel netjes geworden!!! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.