Dollie Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Weer een heleboel nieuwe konijnen binnengekregen, nog niet eens tijd gehad om ze allemaal vast te leggen maar alvast een deel: Alocasia Anthurium Asparagus Epipremnum Maranta Philodendron Sansevieria Scindapsus Syngonium 5 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Hahaha, die namen kon je verwachten. 😂 Waar is Calathea? 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Wat een knapperds weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Haha geweldige namen weer! 🍃 Wel toevallig alleen maar zwarte en witte kleuren. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 1 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Hahaha misschien iets minder toevallig dan het lijkt want op Philodendron en Scindapsus na zijn ze allemaal familie. Asparagus en Calathea (duh natuurlijk is er een Calathea! Alleen nog geen foto's van) zijn de ouders van alle zwarte en witte hangoortjes. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Wat zijn ze weer leuk! Die vinden vast snel een plekje. Het is dat het niet verstandig is om konijnen ‘in huis’ te halen in de grote getale zoals je dat met hun plantennaamgenoten kan doen... Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Haha ik dacht dat je deze post verkeerd geplaatst had en dat ie in het planten topic hoorde toen ik de tekst in mijn overzicht zag 😂 Wat een prachtige konijntjes weer, ik vind die namen ook grappig! 1 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Geweldige namen! Epipremnum heeft wel een heel aparte tekening volgens mij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 De familie Kip is behoorlijk uitgebreid...😆 Zij zullen ook wel een andere roepnaam krijgen. Prachtige maar hier en daar wel onuitsprekelijke namen! Knappe konijntjes weer! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kimie Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Wat een schatjes! Ik heb in m'n hoofd bij ieder konijn direct de plant erbij bedacht. Vooral asparagus is een mooie combi van plant en nijn 🐰🌱😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 1 mei 2021 Delen Geplaatst: 1 mei 2021 Ohhh ik ben echt helemaal verliefd op Alocasia! Echt waar, die zou ik zo kunnen ophalen.. Wat een droppie! Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mammafelina Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Wat een schattige Nijntjes weer 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Alleen maar hangoren op philodendron na! Laat dat ook een favo plant van me zijn 👍😁 Ziet er uit als een druktemaker zoals hij op de foto staat ❤️ Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 2 mei 2021 Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Heeft Philodendron als enige staande oren of komt dat omdat hij springt? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 2 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 2 mei 2021 Philodendron hoort er niet bij (wel bij die groep, maar niet bij de familie). Hij is ook een stuk groter. Zijn foto's moeten opnieuw want dit was de enige waar hij min of meer scherp op stond. Geen talent voor stilzitten 😅 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 3 mei 2021 Delen Geplaatst: 3 mei 2021 Hahaha geweldig die namen 😄 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 21 mei 2021 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2021 De laatste planten, ehhh, konijnen ook vastgelegd: Calathea Daniëlle (nee, dat is geen plant, wel een konijn) Ficus Lexa (ook geen plant) Musa 7 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Owwww musa 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Pablo&Lola Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Ahhh, Musa is leuk zeg! 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Aww, Lexa en Musa! 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
IreneM Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Ik ben ook Musa fan 🥰 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Jamesthebunnybutler Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Ik ooooook! Wat een knap ding!!😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Eefje Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Lexa 😍 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Miekmoek Geplaatst: 21 mei 2021 Delen Geplaatst: 21 mei 2021 Ohh Musa is echt prachtig! Die kleuren ook! Lijkt een beetje qua kleur op Liz of niet? @Mira11 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Punky punk Geplaatst: 22 mei 2021 Delen Geplaatst: 22 mei 2021 Fiscus, Calathea en Daniëlle, jullie zijn ook mooi hoor. Maar Lexa en Musa zijn écht prachtig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.