Ga naar inhoud

Joy spam topic

Dollie

Aanbevolen berichten

Nog gefeliciteerd, @Dollie

Volgens mij vechten ze altijd om het nieuwste item, of niet? 😅 De cat cube, het mandje en nu de poef. Hoe is het met Lumi trouwens? Is de plek waar het abces zat goed genezen? Geen andere gekke dingen meer gehad?

PS. Die tweede foto van Mars is echt heel schattig en die foto waarbij ze met z’n tweeën op de poef liggen ook. Leuk stel. 🥰

aangepast door Pablo&Lola
  • Bedankt 1
  • Mee eens! 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lumi doet het super! Alles is netjes genezen en tot nu toe geen nieuwe bulten gevoeld. 

Ik heb vooral het idee dat Lumi gewoon bij Mars wil zitten en Mars heeft nu eenmaal dat ie met periodes bezeten is van bepaalde plekken of dingen. De ene week zit ie elke dag uren op de vensterbank, de week er na wil ie vooral op de bank zitten, en dan daarna in de cat cubes. In de winter brengt hij veel tijd door bij de verwarming, de cat cubes staan in een relatief koude hoek dus daar zie je hem dan ook bijna niet - tot het voorjaarszonnetje begint te schijnen want dan zit ie prinsheerlijk in z'n bovenste cat cube. Hij was een poos geobsedeerd door z'n IKEA bed om er vervolgens maanden niet op te liggen (hij stond mij in de weg dus uiteindelijk uit de woonkamer gehaald) en heb een klein vermoeden dat de poef ook wisselende populariteit zal genieten 😛 hij zat vandaag opeens ook weer een hele tijd in de keuken, heb ik 'm al een paar weken amper gezien. En Lumi volgt braaf 😅

In hun hok (waar ze 's nachts in zitten) is het makkelijker, daar is gewoon te weinig ruimte dus ze hebben één cat cube en het eethuis, daar kunnen ze op zitten (en Mars natuurlijk in) wat ze heel veel doen, of ze zitten in de cat cube.

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Heeft Sigrid Knaag nu bijna een mopshonden-neusje of lijkt dat zo? 

Lijkt me zo leuk om tegen de adoptanten met een serieus gezicht te zeggen "ik denk dat Lilian Konijnissen wel een goede match kan worden met Steert Wilders . Nee, Omo stond wel op de site nog, maar die is samen met Biotex al geadopteerd". 🤣

• Haha 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

22 hours ago zei Mira11:

Morgenavond de "Hup Quiz" ! Zin in! 

Ik was er vorige week al helemaal klaar voor, een week te vroeg. 😂

Hahaha ik had vorige week ook even zo'n schrikmoment van NEEE ik heb nog helemaal geen voorbereidingen getroffen en het is al bijna en toen dacht ik o wacht. We hadden expres ee week later gepland 😂

• Haha 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .