Spring naar bijdragen
Dollie

Joy spam topic

Recommended Posts

Wat een knapperds allemaal 😍

Als ik niet zo’n goed huwelijk had gehad tussen Kliko en Spook dan had ik overwogen er een derde nijn bij te nemen bij jou vandaan ❤️  Maar ik wil niet stoken in een goed huwelijk, straks moet ik nog naar een konijnen-advocaat voor een echtscheiding 😶

Wat de cubes betreft: de mijne staat buiten en gedeeltelijk onder de overkapping, maar wordt met een fikse bui toch wel aardig nat. Dat kan ie prima hebben. Ik heb ‘m met het rooster naar boven staan (de versie met krabpaal, de play dus geloof ik) en de onderkant is open. Eventueel water kan er zo dan gewoon uitlopen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik plaats nooit konijnen in drietallen dus dat dilemma hoef je ook niet te hebben 😁 naar mijn idee een recept voor ellende dus dat is bij ons gewoonweg niet mogelijk. 

Er zijn heel veel nieuwe konijnen maar tijdgebrek en het weer is zo slecht dus de foto's laten nog even op zich wachten 🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Eindelijk nieuwe foto's gemaakt! 

apollo.jpg.88b8b50bbdecd5e08b58f3703906329a.jpg

Apollo

ares3.jpg.5f506239f2039b2f919d11949b6173c5.jpg

Ares

artemis2.jpg.4e2988d74dd2d249857722f00764b6d9.jpg

Artemis

demeter3.jpg.f136c6aae82ed375bb6a9fd89e2b831f.jpg

Demeter

eros3.jpg.b4ebc3b3a876f885c634f048b1e22d28.jpg

Eros

hebe3.jpg.11e22ed26fbe8d88ed7dcb200ab08d46.jpg

Hebe

hera3.jpg.8665ab0a99d15fdd81e895f8e38d7afd.jpg

Hera

katrien3.jpg.833d87782eed567d5df2d3fcc5b5b74e.jpg

Katrien

pan.jpg.df42bb59637864bc9e1914fa26999b25.jpg

Pan

persephone2.jpg.9e9f924d8af9ad8f34fdfb8d76790862.jpg

Persephone

ruth3.jpg.8818d328e57c517e94063260395ebea4.jpg

Ruth

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet wel een beetje lachen om de namen, allemaal namen uit de mythologie, en dan kom je opeens bij "Katrien" 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha ja dat is op zich logisch te verklaren 😁 Katrien is in 2018 binnengekomen (als ik het me goed herinner ongeveer tegelijk met o.a. Guus en Donald xD) en nu terug gebracht i.v.m. overlijden maatje dus vandaar de naam 😛 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha ik dacht precies hetzelfde Evee 😂 Wat een schatjes weer allemaal 🥰

En leuke namen!

bewerkt door IreneM

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik vind dit zo briljant om naar te kijken 😂 filmpje is een beetje donker want ben mijn nieuwe camera nog aan het uittesten 😅

Dan ga ik nu even Mars leren hoe hij moet dweilen, tot later.

• Vind ik leuk 3
  • Haha 5

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heerlijk! 😍 Die prachtige rode lipjes staan je goed, Lumi.

Succes, Mars, met dweilen! Niet stiekem eerst met de stofzuiger erover, want dan krijg je zo’n bende. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien kun je van die dweil-pantoffels voor hem kopen, zo iets

(foto is van zeeman, daar kun je ze blijkbaar voor 3 euro kopen)

Putzpantoffel Blau

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Dollie:

Even kijken of ze die in zijn maat hebben dan.

één pantoffel per konijn of één konijn per pantoffel...  kan best toch? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb echt ruzie met het vernieuwde facebook, ik wilde de post over Lumi delen, maar krijg hem niet ingevoegd zodat je hem gelijk ziet. 

Dan maar zo:

De link naar de post: 

https://www.facebook.com/KonijnenopvangJoy/posts/3824387060918881

Een foto van de post:

image.png

En de klikbare tikkie link om te doneren: 

https://tikkie.me/pay/14baupo8dldmp7m0gp5i

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dank voor het delen! Toevallig had ik ook strijd met Facebook bij het maken van deze post, die stond namelijk al ingepland toen ik me realiseerde dat er een fout in de tikkie link zat maar denk maar niet dat je het nog aan kunt passen. Kon ook niet de hele post aanklikken om in z'n geheel te kopiëren dus ik moest 'm eerst publiceren en toen gauw verwijderen 🙄

Intussen heb ik ook eindelijk de collage van Mars aan de muur 😄 een jaar werk van gehad en toen bleef het af laten drukken er bij 😅

ACtC-3dwCUvHSC0iQAnvyXu9syBFQbaaZVKZrYDyOtPlOM7mvn_RWJXoB-WcCTL9iFk03y3vvtGxMCLy85yMbgM3A4Bs2W09c_GJoz4SGeEUj8zdm715dwYoLhg28x2LtTaMPj40Y8pPvGhiy31ycKDfWWrL=w1380-h777-no?authuser=0

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jazeker! De verkeerde link heeft er vanochtend maar een paar tellen opgestaan. Maar ik herken dus de Facebook frustraties 😅

bewerkt door Dollie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah, gevonden! Wat ziet ze er nu goed uit, wat een verschil. Als soort van tante van Lumi zal ik uiteraard een donatie doen. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En het laatste ontbrekende puzzelstukje van een fijn leven voor Lumi 😄 een vriendje!

ACtC-3dWaB0Uh6cTvmiRw7l499H_R_5oC3gijOTUvVrPvM8FKxrzk19P8DFvNUvSzg89il2jP1Z8mcmqPZTwoLe6vdtqbdSZVymMzn7X3ISPihKxuvOM1HWUznFIlruE6qFV6uKn8enSYzKcte0_YToV_sE_=w1380-h744-no?authuser=0

Ennn mijn telefoon maakt er al andere dingen van 🤔 of heeft Lewis stiekem met beide zussen aangepapt @Pablo&Lola?

ACtC-3dnpe9wdMgUkyzakQUrnPCvFhxKiU8AR3fLpupBMg-Kx_TYceQQyZSuoprLBHqRNfEkJMaVZkWkA41HI0a585M-SojlnjwHvz87CxZb9pIx7-CZKo73vPgLzb8GV3EqX6scH8q0lt37D9gnefl5Wyue=w516-h915-no?authuser=0

• Vind ik leuk 3
  • Haha 1
  • Verdrietig 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wat leuk!! Heel fijn voor Lumi en Mars! Ik wilde je pas nog vragen of er voor Mars nog een vriendinnetje in zit. 

Dat hij met Lumi kan is voor jou vast ook wel zo praktisch.

Echt leuk nieuws.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohhh, dit vind ik echt heel erg leuk nieuws! Wat zijn ze lief samen. 🥰

Enneh, ik denk dat ik Lewis maar eens even onder vier ogen moet spreken.. 👀 Of is Mars niet blij met zijn huidige naam en is dit een stille hint? 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Lienappelsien:

Oh wat leuk!! Heel fijn voor Lumi en Mars! Ik wilde je pas nog vragen of er voor Mars nog een vriendinnetje in zit. 

Dat hij met Lumi kan is voor jou vast ook wel zo praktisch.

Echt leuk nieuws.

Ja dat was met Mars wel een ding natuurlijk, ik vond dat wel heel vervelend want ik vind dat geen enkel konijn alleen hoort en ik zie geen reden waarom Mars daar een uitzondering op is. Maar de praktische uitvoering was niet zo simpel, sowieso is Mars pas in april of mei gecastreerd (geen ingedaalde ballen dus best een pittige extra operatie, dan twijfel je toch ook wel of je dat wel moet doen) en de huisvesting was ook niet ingericht op twee konijnen. Het was natuurlijk niet bepaald mijn plan om (weer) huiskonijnen te nemen. Daarnaast zijn gezondheid. Toen begin van de zomer waren we in overleg met een andere opvang om daar een moeilijk plaatsbaar konijn van over te nemen, maar zij hebben dat konijn toch in de kneuzengroep kunnen koppelen. En toen kwam Lumi binnen en was wel duidelijk dat áls ze het zou overleven, ze waarschijnlijk niet meer herplaatst kon worden. Uit praktische overwegingen is het dan inderdaad wel zo fijn als ze met z'n tweetjes kunnen. Ook omdat Lumi qua karakter wel een goede tegenhanger van hem is en ze het in huis wonen leuk vindt, dat is ook niet bij elk konijn. Toen was het wachten nog op Lumi, die is begin oktober gesteriliseerd. 

@Pablo&Lola nou Mars heeft pech want de baas is heel blij met zijn naam 😂 

• Vind ik leuk 3
  • Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites