Spring naar bijdragen
Dollie

Joy spam topic

Recommended Posts

Van die van 6 mei? Dat is 'gelukkig' alleen die van het BB pakket. Wel belangrijk natuurlijk 😁

Het is momenteel stikdruk in de opvang, de herplaatsingen lopen heel goed door wat betekent dat er weer plek is voor nieuwe konijnen, maar die moeten dan natuurlijk ook aangenomen en geregistreerd en gefotografeerd worden en naar de dierenarts etc. Daarnaast vraagt de corona-werkwijze behoorlijk wat meer van mij dan 'normale' herplaatsingen. Het is behoorlijk intensief nu dus. Wel veel nieuwe leuke konijntjes!

pluislogo.jpg

Pluis

aster.jpg

aster3.jpg

Aster

juniper3.jpg

Juniper

reed.jpg

Reed

bramble.jpg

Bramble

jay3.jpg

Jay

nijnhundredlogo.jpg

nijnhundred3logo.jpg

Nijnhundred (het negenhonderdste konijn in onze opvang! Binnengekomen op 15 april en een maand later zitten we alweer op 926... voor ons als kleine opvang veel!)

chantale2.jpg

Chantale

piper3.jpg

Piper

simba.jpg

Simba

sarabi3.jpg

Sarabi

Niet recent binnengekomen maar volgens mij had ik de foto's nog niet gedeeld? Anders pech dan bekijken jullie ze maar twee keer 😉

philoulogo.jpg

Philou (ben ik nu aan het koppelen en mag woensdag verhuizen 😄)

oliver.JPG

Oliver

stan.JPG

Stan

freyalogo.jpg

Freya (al herplaatst)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dollie:

aster.jpg

aster3.jpg

Aster

Als ik deze toet zie moet ik aan de baron uit bassie en adriaan denken 🤣 Qua baardje bedoel ik. 

De-baron-bassie-adriaan.jpg

Wat een leuke nijnen weer, en wat een leuke foto's! Gefeliciteerd met je 900e konijntje, hoewel dat ook wel weer dubbel is, 900 konijnen... jeetje wat veel. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een dropjes allemaal. 😍

Nog even en je tikt de 1000 aan.. In hoeveel jaar tijd? En hoeveel plek heb je in de opvang? Laat maar weer zien hoe ontzettend nodig je bent. 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sinds april 2012, dus acht jaar. De hoeveelheid ruimte is altijd variabel geweest, het aantal herplaatste/opgevangen konijnen per jaar ook. Ik heb nu voor ongeveer 30 konijnen (exclusief de vaste bewoners) tegelijk plek. Dat was in het begin minder (10-15) en is ergens halverwege ook wel rond de 50-60 geweest. 

Ik had verwacht 'Bun thousand' 😅😂 pas over ruim een jaar te verwelkomen maar zo snel als we nu gaan zal dat wel eens dit jaar kunnen worden.

Overigens zijn er natuurlijk ook opvangen die deze aantallen in een jaar al zowat aantikken (of er zelfs overheen gaan) dus het is maar een druppel op de gloeiende plaat, maar toch, wel weer 900 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites