Ga naar inhoud

Joy spam topic

Aanbevolen berichten

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Populaire berichten

Hoe vaak moet je zo'n konijn eigenlijk wassen..?

Mars kreeg een poef voor mijn verjaardag.     Correctie. Lumi kreeg een poef voor mijn verjaardag.

En??? Lijkt ie een beetje op mij?   Oh... Nice nose you got there, sir... Would be a shame if something were to... happen... (in)to it...   Oh, baas, ik zette 'm alleen

2 minuten geleden zei Dollie:

Heleboel leuke foto's gemaakt van een heleboel leuke konijntjes, maar deze deel ik alvast even want deze onstuimige meneer zoekt nog een naam.. Suggesties welkom! ;)

nn.jpg

Vriend zegt: 'wat is dat...? Wat is dat?! Het is een schaapnijn?! Misschien moet ze em Shawn noemen.' 

(Van Shawn the Sheep, voor de niet-kenners)

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

Dat is echt DE naam voor hem! :'D ik ken Shawn the Sheep niet echt (behalveh oe die er uit ziet) maar Shawn is echt geniaal bij zijn karakter xD

Oké nou dat is snel naam verzinnen via BunnyBunch :p dit is dus Shawn :p 

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites
19 uur geleden zei Dollie:

O Shaun nou vooruit dan maar weer ik vind Shawn leuker geschreven :p 

Dit zoekplaatje had ik vanavond al op Facebook geplaatst maar nu hier ook nog maar even bij:

17239810_1500590216631922_18595134047514

Mooi, trots konijn! Prachtig toch die wildkleurtjes (en leuk in combinatie met een zwarte...). Hij lijkt te denken "tja, jullie mensen hebben een beperking als je met je rug ergens naar toe zit, maar konijnen kunnen gewoon achter zich kijken!".

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Ha, ha, nou, Braska heeft ons allemaal voor de gek! Ze heeft een dagje zo rondgelopen en af en toe vallen ze nog wel even weer zo, maar een groot deel van de tijd draagt zij haar oren weer in de oude stand! :p Rechter oor staand, linker oor hangend, net als haar zus! Ik verwacht dat ze uiteindelijk wel bij allebei zullen gaan hangen, aangezien zowel vader als moeder hangoorkonijnen waren. Ze hebben toch wel een ontwikkelingsachterstand, dus zullen hier ook wel laat mee zijn denk ik. Ze zijn inmiddels 18 weken oud en volgens mij hangen de oren dan bij de meeste hangoorkonijntjes al wel eens? 

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 minuut geleden zei Bammyflurry:

Ha, ha, nou, Braska heeft ons allemaal voor de gek! Ze heeft een dagje zo rondgelopen en af en toe vallen ze nog wel even weer zo, maar een groot deel van de tijd draagt zij haar oren weer in de oude stand! 

Pictures or it didn't happen!

(helemaal geen eigenbelang verder. :lol:)

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jongens het is ONGEHOORD. VRESELIJK. Het drama wat zich hier voltrokken heeft.. 

Lig je heerlijk te chillen in de zon.. 

thijszon.jpg

Krijg je toch wel honger en dorst van, dus ga je even, éééven! Naar je hok voor een hapje hooi en een slokje water.. KOM JE TERUG.. 

thijsbarber.jpg

En er viel níét mee te praten hè! 

thijsbarber2.jpg

Ongelooflijk. 

• Vind ik leuk 11
Link naar bericht
Delen op andere sites

Tan had een nieuwe hobby, op de Trixie ren springen en dan de ren van Bram en Pip in... 

tan2.jpg

En mij aanstaren door het raam vanaf de Ferplast.. :p 

tan.jpg

Bram en Pip vonden dat natuurlijk niet zo'n succes dus na de tweede keer deze week heeft Tan vanaf woensdag hokarrest gehad en gisteren de boel maar verbouwd. Zo was het eerst:

EbQGbFfBDj7d1y05w_ovKwz-NxCAYAORSXBqhpLN

En zo is het nu, met het 0,91 m hoge hek aan de andere kant langs. Wel iets minder ruimte voor Pip en Bram maar iets meer voor Peter Rabbit en Tan, is ook praktischer om iets meer ruimte voor de flat te hebben. 

YUxGDOWT5LgSkNFPh082YkQ6gcjzwK4J4RNT-cCT

Hoop dat de ondeste foto's het doen, kon ze niet met BB uploaden

• Vind ik leuk 1
Link naar bericht
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .