Dollie 4568 Geplaatst: 4 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2018 Hahahah ik ben net overgestapt op Donald Duck namen maar wie weet doen we nog een tweede rondje ooit! Genoeg inspiratie idd Stom dat ik niet aan Zweinnijn gedacht heb xD 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Deeskuh88 1829 Geplaatst: 5 mei 2018 Delen Geplaatst: 5 mei 2018 Mollie is toch ook van HP? De moeder van Ron heet toch zo? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 6 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2018 Nou, ja, die heet Molly maar dat is puur toeval want @Mississippi heeft die naam bedacht. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huiself 633 Geplaatst: 12 mei 2018 Delen Geplaatst: 12 mei 2018 Katherine en Rosalind zijn vandaag bij ons gekomen! Ze zijn al lekker aan het eten en keutelen, maar vinden de nieuwe omgeving nog wat eng. Stapje voor stapje ;-) 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Bammyflurry 904 Geplaatst: 13 mei 2018 Delen Geplaatst: 13 mei 2018 Heel veel plezier en succes met de dametjes @Huiself! Wat zijn ze elegant hè? En die blauwe ogen met 'mascara' van Rosalind... Het is vast even wennen, ook nu ze nog maar met z'n tweetjes zijn. Geniet van elkaar! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huiself 633 Geplaatst: 14 mei 2018 Delen Geplaatst: 14 mei 2018 22 uur geleden zei Bammyflurry: Heel veel plezier en succes met de dametjes @Huiself! Wat zijn ze elegant hè? En die blauwe ogen met 'mascara' van Rosalind... Het is vast even wennen, ook nu ze nog maar met z'n tweetjes zijn. Geniet van elkaar! Rosalind heeft zelfs de andere kant helemaal geen mascara om haar oogje, dus het is maar net welke kant je ziet: ik heb nu voor mijn gevoel drie pleegkonijnen rondlopen . Ze doen het supergoed, zijn zelfs al zindelijk en inmiddels heel nieuwsgierig. Ze staan voor onze schuifpui en iedere keer als ik langs loop zie ik twee witte vlekjes meehoppen. Ik doe er veel langer over om iets uit de keuken te halen: eerst kletsen met Chip en Hailey, vervolgens met de pleegkinderen en dan moet ik nog bedenken wat ik ook alweer wilde drinken . 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 18 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Ik zal een poging doen tot verder gaan waar ik gebleven was met updaten =D kom er helaas aldoor niet aan toe om foto's voor de website te maken maar heb wel andere leuke plaatjes! En @Huiself kan ook mee helpen met spammen nu Allereerst nog wat plaatjes van onze flats die nu eeeeeeindelijk af zijn! Er moet nog wel wat aan gebeuren, zo valt elke keer als je een deurtje open doet de halve inhoud van het hok er uit zoals je kan zien op sommige foto's en dan kun je 100 x per dag vegen wil je het netjes houden, dus er moeten nog iets van (wel uitneembare) schotjes voor komen. Loena (inmiddels herplaatst) Relaxte Edward Relaxte Edward en de billen van Bryn (en de waterbak die vol gegooid is met hooi ) Milla Milla en haar grote buurman Pablo Roffel, Hermelien en Fien (beide dames zijn inmiddels herplaatst) Hermelien, Roffel en Pumpkin Hermelien met haar nieuwe vriendje Robert Kwek Katrien Koppeling van Danique, Mick, Minerva (inmiddels herplaatst) en Lien (verstopt achter de groen/blauwe tunnel) Mint Neville, Stephen en Albert Koppeling Aat en Sybill (herplaatst inmiddels) Basil kon haar temperatuur niet hoog genoeg houden na de sterilisatie dus op een kruikje in een dekentje gewikkeld Noddie Bordje dat ik wel MOEST kopen uiteraard (uit het winkeltje van K'nijn en Ko) En arme Snufflepuff.. hij had een abces in zijn gehoorgang, dat is vaak een chronisch probleem tenzij er een lateral wall resection gedaan wordt waarbij de gehoorgang tot aan de schedel open gelegd wordt. Helaas verloopt het herstel niet voorspoedig en zijn we een maand later nog aan het dokteren. In een spoiler nog wat foto's Spoiler 2 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huiself 633 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 De hokken zijn in het echt ook heel mooi! Kan me inderdaad voorstellen dat je een opstaande rand kan gebruiken. Het is anders net dweilen met de kraan open ;-) Wat een lieve snoetjes allemaal. Hoewel Kate en Rosa heel graag de show stelen van dit topic probeer ik ze ook af en toe te vertellen dat er vooral ook ruimte moet zijn voor hun soortgenoten in de opvang, zeker voor snoetjes als Snufflepuff Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 831 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Wat een mooie hokken! Is 1 verdieping ook 1 hok? Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 18 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Dat is wel de bedoeling, in de flat links is dat ook het geval nu waardoor dat drie hokken van 3.00 bij 0.75 zijn. In de flat rechts zit bovenin een vast schot zodat er één hok van 1 meter is en één van 2 meter. Dat blijft ook zo. Midden zit een uitneembaar schot zodat er twee hokken van 1.50 zijn, maar daar kan ik dus ook een groot hok van maken. En onder is nu voor nood opgedeeld in drie hokken van een meter, die schotten zitten er wel vast in maar ik wil ze er weer uit hebben want eigenlijk is het niks. Maar ja, nood breekt wet soms.. De bedoeling was dat daar ook uitneembare schotten in komen. Dan kun je in geval van nood net wat meer kanten op. 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 831 Geplaatst: 18 mei 2018 Delen Geplaatst: 18 mei 2018 Mooi groot! Tuurlijk wil je ze een zo groot mogelijk verblijf geven, maarja als het even niet gaat. Uiteindelijk zijn het toch tijdelijke verblijven voor ze. Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huiself 633 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 We willen toch even kenbaar maken dat we het heel slecht hebben bij Huiself: - We krijgen veel te weinig biks - We mogen niet aan haar slippers knagen - We moeten soms op haar schoot klimmen voor eten - We krijgen nog maar een half andijvieblaadje... Hellup! 3 8 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Aww wat een zielige konijntjes Quote Link naar bericht Delen op andere sites
IreneM 831 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Gemeen hoor! (wat een schatjes trouwens ) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 22 mei 2018 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Afgelopen vrijdag is mijn lieve Pip ingeslapen. Pip is in 2010 door mijn neef gevonden, ze was toen drie weken oud. 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
MichelleloveElmo 1759 Geplaatst: 22 mei 2018 Delen Geplaatst: 22 mei 2018 Ohhhh PIp! Heel veel sterkte Iris Voor jou en je andere bunny's. Ik denk nog steeds vaak aan pip Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Lienappelsien 2943 Geplaatst: 23 mei 2018 Delen Geplaatst: 23 mei 2018 Sterkte Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 3 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2018 Bedankt allebei! Ik begin even met het leukste ;) Het BunnyBunch pakket van de maand mei! Tommy showt het even. Hij heeft ook al wat uitgekozen.. De afgelopen week heb ik de dierenambulance zowat bijna elke dag gezien... Lux en Nox, half wilde baby's van drie weken oud Harrington Hartley Wolf En eerder al, op 19 mei, werd dit konijntje gevonden in een bekend dumpgebied hier vlakbij en hier gebracht. Gezien de datum kon ik natuurlijk niet anders dan haar Meghan noemen ;) Danique werd gekoppeld aan een knappe ram en mocht verhuizen Binnen de opvang heb ik ook weer e.e.a. gekoppeld.. Mick, Lex, Lien en Ron. Lex is gisteren herplaatst. Roffel, Pumpkin, Basil en Sage Er kwamen ook nog afstandskonijnen binnen.. Gibbs Suze, zit samen met Gibbs, beide zijn een aantal jaren geleden hier geadopteerd. Ze zoeken straks samen een huisje, maar moeten eerst fors afvallen. Suze moet ook nog gesteriliseerd worden maar dat is nu echt niet verantwoord. Halley En Snufflepuff en Jorien zitten EINDELIJK samen want het gaat super goed met Snufflepuff! Ik zal de foto's van z'n oor weer in een spoiler zetten, maar ze zijn een stuk minder ranzig ;) Spoiler En vandaag! En nog een plaatje van Tan. Zwaar leven heb je als je heerlijk in de tuin een boek kunt lezen met zulk uitzicht ;) 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 3 juni 2018 Delen Geplaatst: 3 juni 2018 1 uur geleden zei Dollie: Bedankt allebei! Ik begin even met het leukste ;) Het BunnyBunch pakket van de maand mei! Tommy showt het even. Hij heeft ook al wat uitgekozen.. Inhoud verbergen Peterseliesteeltjes voor Tommy zo te zien haha! Fijn dat het weer goed is aangekomen, veel plezier er van! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Marjoleink 2466 Geplaatst: 3 juni 2018 Delen Geplaatst: 3 juni 2018 2 uur geleden zei Dollie: En eerder al, op 19 mei, werd dit konijntje gevonden in een bekend dumpgebied hier vlakbij en hier gebracht. Gezien de datum kon ik natuurlijk niet anders dan haar Meghan noemen Ben ik de enige die dit niet snapt? 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 3 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2018 Op 19 mei is Meghan Markle met Prince Harry getrouwd ;) 1 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Dollie 4568 Geplaatst: 6 juni 2018 Auteur Delen Geplaatst: 6 juni 2018 Eindelijk tijd gehad om foto's te maken en de website te updaten! :D Loena (al herplaatst) Wolf Holmes Harrington Hartley (zoek het hartje in de achtergrond ;-) ) Halley Fred Weasley George Weasley Tommy Albert Einstein Kwek Albus Milla Mint Meghan Noddie 5 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 6 juni 2018 Delen Geplaatst: 6 juni 2018 Aww wat een prachtige konijntjes zitten er weer tussen! Mooie foto's! Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Huiself 633 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Misschien ben ik de enige, maar de meeste namen passen zo goed bij het uiterlijk van de konijntjes dat ik zit te grinniken ;-) Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Evee 7444 Geplaatst: 7 juni 2018 Delen Geplaatst: 7 juni 2018 Ik heel enthousiast tegen mijn man "kijk nou wat een dotje (over Milla)" kijkt hij snel een andere kant op... nou zeg haha. 3 Quote Link naar bericht Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.