Evee Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 Ohh dieven in de opvang! Wat goed dat James de boel bewaakt! Hij ziet er streng uit op de foto, dat schrikt de dieven vast af 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 38 minuten geleden zei Evee: dat schrikt de dieven vast af ja nee dat denk ik ook ja. 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 5 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 5 maart 2017 De dader is teruggekeerd naar de plaats delict en heeft nu de mand met stro omgegooid.. James is wederom waakzaam. 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 Ik zie de foto's niet...of ligt dat aan mij? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Konijnenliefhebber1993 Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 3 uur geleden zei Bammyflurry: Ik zie de foto's niet...of ligt dat aan mij? Ik zie de foto's ook niet Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
snuffie en ik Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 1 uur geleden zei Konijnenliefhebber1993: Ik zie de foto's ook niet Ik ook niet . Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 5 maart 2017 Delen Geplaatst: 5 maart 2017 Ik kan de foto nog steeds niet zien, maar het verhaal blijft heel beeldend. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Als ik het topic incognito bekijk dan zie ik ze ook niet.. vreemd dat sommigen ze wel zien. En de foto van Toos is op dezelfde manier geupload maar die doet het wel. Nog een poging: edit; Bij mij doen ze het nu wel. Toos en Pax hebben het wel gezellig samen, zitten sinds gisteravond bij elkaar. Je zou alleen niet zeggen dat ze van hetzelfde ras zijn xD 2 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Huiself Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Ik ben wel stiekem een klein beetje fan van Toos Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Ik zie nog maar 2 van de 4 foto's. De bovenste hebben iets van "google user content" in de link staan, en als ik op de link zoek, dan krijg ik de foto ook niet te zien. De laatste 2 staan hier op bunnybunch en die doen het wel. Ik vind Toos Tandloos ook wel wat hebben Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Huh maar jij kon ze eerst wel zien? Wat een gedoe zeg ik kan niks uploaden vanaf mijn telefoon op Bunnybunch dus dangebruik ik google photos. Poging drie dan maar 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Ik zie alle foto's haha Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Sanne heeft nu een James overdosis 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 45 minuten geleden zei Dollie: Sanne heeft nu een James overdosis Dat wil ik ook wel. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 U vraagt, wij draaien 5 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 8 uur geleden zei Dollie: Toos en Pax hebben het wel gezellig samen, zitten sinds gisteravond bij elkaar. Je zou alleen niet zeggen dat ze van hetzelfde ras zijn xD Wat fijn voor Toos! En voor Pax natuurlijk. Voor Toos waarschijnlijk haar eerste vriendje? Hoeveel verschillen ze in gewicht? Of is het vooral verschil in type/bouw? Zo'n overdosis James, is dat erg schadelijk? Enne... Ik heb ook een verzoekje: een foto van de twee kleine zusjes... Straks ook 'zusjes tandeloos'. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 De pompoenpitjes? Vallen ze in de smaak? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 6 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 6 maart 2017 51 minuten geleden zei Bammyflurry: Wat fijn voor Toos! En voor Pax natuurlijk. Voor Toos waarschijnlijk haar eerste vriendje? Hoeveel verschillen ze in gewicht? Of is het vooral verschil in type/bouw? Zo'n overdosis James, is dat erg schadelijk? Enne... Ik heb ook een verzoekje: een foto van de twee kleine zusjes... Straks ook 'zusjes tandeloos'. Ik weet niet hoeveel Toos nu precies weegt, heb alleen een gewicht van bij binnenkomst op papier staan en toen was ze flink ondervoed. Pax weegt normaal ongeveer 1200 en ik denk dat zij rond 2000 zit. 2200 misschien zelfs wel. Twee lieve schattige hangoormeisjes heb ik ook in de aanbieding je mag zelf vertellen hoe het met ze gaat 51 minuten geleden zei Evee: De pompoenpitjes? Vallen ze in de smaak? Ja! Hij vond ze heerlijk ik heb de rest ook verwend dus iedereen was happy vanmiddag! Peter Rabbit en Tan: Pennsylvenia: Virginia, Nevada en Louisiana: Hazel: Zal morgen de rest plaatsen! 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Wat weer een knapperts allemaal! Peter Rabbit en Tan zijn echt een prachtig stel! En Hazel... De kleine konijntjes bij dat lege voerbakje zijn mijn pleegkonijntjes Florida en Nebraska of terwijl Flo en Braska. Ook regelmatig te volgen via de Facebookpagina van opvang Joy. Zij wonen sinds half januari bij ons en hebben een aangeboren gebitsafwijking. Eten is regelmatig een probleem, want de tanden zitten dan weer in de weg (want staan verkeerd en groeien natuurlijk steeds door). Ze zijn dan ook vaste klant bij de dierenarts, waar elke 2,5-3 weken hun tanden weer bijgeslepen worden. Ook van een kuurtje tegen coccidiose hadden deze meiskes meer last dan het gemiddelde konijntje. Gelukkig smaakt het eten ze sinds vandaag weer goed, en stonden ze op de foto te bedelen om hun brokjes. Het zijn ondanks hun problemen enorm lieve en blije konijntjes. 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PureHonesty Geplaatst: 6 maart 2017 Delen Geplaatst: 6 maart 2017 Wauw, James lijkt echt heel erg veel op mijn Eddie. En wat een leuke konijntjes heb je zitten. Ik vind Toos geweldig. Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Ze zijn allemaal zo leuk Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 7 maart 2017 Delen Geplaatst: 7 maart 2017 Wat leuk om te zien dat het zo in de smaak valt! Mag ik een paar van de foto's gebruiken op de pagina over de donatiepakketten? Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2017 1 uur geleden zei Evee: Wat leuk om te zien dat het zo in de smaak valt! Mag ik een paar van de foto's gebruiken op de pagina over de donatiepakketten? Natuurlijk ik plaats vanavond de rest! 1 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dollie Geplaatst: 7 maart 2017 Auteur Delen Geplaatst: 7 maart 2017 California en Carolina Christopher Colorado, Loes en Loiza Juliët Kentucky Louisiana Michigan, Alexis, Georgia Toos 3 Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Mississippi Geplaatst: 8 maart 2017 Delen Geplaatst: 8 maart 2017 Aahhh die Kentucky Het is dat ik al voorzien ben... Ik zie trouwens dat je ook een Loes hebt, had je geen leukere naam kunnen kiezen Quote Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.