Ga naar inhoud

Joy spam topic

Dollie
 Delen

Aanbevolen berichten

Als ik het topic incognito bekijk dan zie ik ze ook niet.. vreemd dat sommigen ze wel zien. En de foto van Toos is op dezelfde manier geupload maar die doet het wel. Nog een poging:

bONScTrVmxwdtPGR2N0GrApty83jXWaSJ81OrQUg

ir5uLgIJQmPjN1MeT_BEK8y2Gdl2eX6gvPWlU3qk

edit; Bij mij doen ze het nu wel.

toospax.jpg

toospax2.jpg

Toos en Pax hebben het wel gezellig samen, zitten sinds gisteravond bij elkaar. Je zou alleen niet zeggen dat ze van hetzelfde ras zijn xD

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie nog maar 2 van de 4 foto's. De bovenste hebben iets van "google user content" in de link staan, en als ik op de link zoek, dan krijg ik de foto ook niet te zien. De laatste 2 staan hier op bunnybunch en die doen het wel.

Ik vind Toos Tandloos ook wel wat hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Dollie:

Toos en Pax hebben het wel gezellig samen, zitten sinds gisteravond bij elkaar. Je zou alleen niet zeggen dat ze van hetzelfde ras zijn xD

Wat fijn voor Toos! En voor Pax natuurlijk. Voor Toos waarschijnlijk haar eerste vriendje? Hoeveel verschillen ze in gewicht? Of is het vooral verschil in type/bouw? 

Zo'n overdosis James, is dat erg schadelijk? Enne... Ik heb ook een verzoekje: een foto van de twee kleine zusjes...  :love:Straks ook 'zusjes tandeloos'. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Bammyflurry:

Wat fijn voor Toos! En voor Pax natuurlijk. Voor Toos waarschijnlijk haar eerste vriendje? Hoeveel verschillen ze in gewicht? Of is het vooral verschil in type/bouw? 

Zo'n overdosis James, is dat erg schadelijk? Enne... Ik heb ook een verzoekje: een foto van de twee kleine zusjes...  :love:Straks ook 'zusjes tandeloos'. 

Ik weet niet hoeveel Toos nu precies weegt, heb alleen een gewicht van bij binnenkomst op papier staan en toen was ze flink ondervoed. Pax weegt normaal ongeveer 1200 en ik denk dat zij rond 2000 zit. 2200 misschien zelfs wel.

Twee lieve schattige hangoormeisjes heb ik ook in de aanbieding :D je mag zelf vertellen hoe het met ze gaat :P 

florida en nebraska.jpg

51 minuten geleden zei Evee:

De pompoenpitjes? Vallen ze in de smaak?

Ja! Hij vond ze heerlijk :D ik heb de rest ook verwend dus iedereen was happy vanmiddag!

Peter Rabbit en Tan:

prtan2.jpg

Pennsylvenia:

pennsylvenia.jpg

Virginia, Nevada en Louisiana:

louisianavirginianevada.jpg

Hazel:

hazel.jpg

Zal morgen de rest plaatsen!

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat weer een knapperts allemaal! Peter Rabbit en Tan zijn echt een prachtig stel! En Hazel...
De kleine konijntjes bij dat lege voerbakje zijn mijn pleegkonijntjes Florida en Nebraska of terwijl Flo en Braska. Ook regelmatig te volgen via de Facebookpagina van opvang Joy. Zij wonen sinds half januari bij ons en hebben een aangeboren gebitsafwijking. Eten is regelmatig een probleem, want de tanden zitten dan weer in de weg (want staan verkeerd en groeien natuurlijk steeds door). Ze zijn dan ook vaste klant bij de dierenarts, waar elke 2,5-3 weken hun tanden weer bijgeslepen worden. Ook van een kuurtje tegen coccidiose hadden deze meiskes meer last dan het gemiddelde konijntje. Gelukkig smaakt het eten ze sinds vandaag weer goed, en stonden ze op de foto te bedelen om hun brokjes. Het zijn ondanks hun problemen enorm lieve en blije konijntjes.

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .