Spring naar bijdragen
Evee

Gezien op marktplaats topic 2017-2018

Recommended Posts

Volgens mij was er nog geen 2017 versie van dit topic?

Heb je iets gezien op marktplaats/ een weggeefhoek / online verkoopwebsite en wil je het onder de aandacht brengen van jouw mede-bunnybunchers? Dan is dit de plek!

Het kan bijvoorbeeld gaan om een goedkoop of gratis af te halen mooi konijnenhok, maar ook om advertenties die te vreemd of gek zijn om echt te zijn, of zelfs om dieren in nood.

Edit: Er een 2017 - 2018 topic van gemaakt.

bewerkt door Evee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Normaliter stond die toch onder Algemene vragen? Omdat er niet echt iets aangeboden wordt, maar besproken en eventueel redden? Ik kijk bijna nooit in de afdelingen aangeboden ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hij stond volgens mij bij offtopic of algemene vragen inderdaad. Maar ik vond het bij aangeboden ook wel passen, omdat je toch de dingen bespreekt die mensen op marktplaatsen aanbieden.

Misschien geeft het een reden om af en toe in deze hoek van het forum te komen kijken? ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien dat er een opvang is die deze hokken kan gebruiken? Zijn niet groot genoeg voor permanente huisvesting, maar als quarantaine / ziekenboeg oid volgens mij best geschikt.

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/dieren/benodigdheden/8925702-Te_koop_dierenkooi_gereserveerd.html

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/dieren/benodigdheden/8925778-Dierenkooi_.html

http://www.zeelandnet.nl/prikbord/dieren/benodigdheden/8938108-Te_koop_dierenkooi_.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb er een berichtje naar willen zenden wat jammer genoeg niet lukte daar er gevraagd wordt om er een account aan te maken.
Wilde deze persoon uitleggen dat het geen goed idee is om met het konijntje te gaan kweken daar er al genoeg afdankertjes in de opvangen verblijven die ook verlangen naar een blijvend huisje en dat het niet goed is voor het welzijn van de voedstertjes dat ze jongen krijgen wat veel te belastend is voor hun.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

"Een tam konijn, die door komst van hondje niet meer buiten kan spelen." http://www.marktplaats.nl/a/dieren-en-toebehoren/konijnen/m1134850744-konijn.html?c=efb2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr&pos=6

Ze kijkt zo zielig: woon je jaren in je uppie en dan wordt je aan de kant geschoven voor een hond i.p.v. gewoon een ren te kopen (en een vriendje) :-(.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Na zoveel jaar trouwe dienst aan het baasje wordt het arme dier vervangen voor een hond!! Waarom??? er zijn mogelijkheden genoeg om hond en konijn te kunnen houden. Daarbij heet die arme drommel waarschijnlijk al die tijd eenzaam doorgebracht zonder een konijnenvriendje.

Dit is erg zielig en vertoond weinig respect voor het diertje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oei wat zien die er rattig uit zeg :'(  Maar ja, ze zijn "zelf opgevoed" houd dat in dat ze ze bij moeder hebben weggehaald om te flessen zodat ze extra tam worden, zoals ze ook met papegaaien enzo doen? Ik hoop het toch niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Of moeders is overleden of heeft het nest verstoten? Dan kan ik het enigzins begrijpen, maar hoop niet dat ze dat zo hebben gedaan als jullie beschrijven. Normaal wast moeders te kleintjes volgens mij. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

moeders was verkocht toen ze er achter kwamen dat er een nestje lag. Het zijn dus flessekinderen

ik wilde ze gaan halen maar 30 euro per stuk is een beetje te gek

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk (hoop?) dat ze bedoelt dat moeders verkocht was en dat dáárna het nest ontdekt werd? Snap niet dat je niet als de sodemieter die moeder terughaalt. 

Als deze kleintjes bij onervaren mensen terecht komen betwijfel ik of ze groot gaan worden, flessenkonijntjes zijn zo ontzettend kwetsbaar en ze zien er niet bepaald gezond uit. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Door dit soort dingen kan ik me heel naar gaan voelen... Zeker wat jij benadruk @Dollie, dat als ze niet in goede handen terechtkomen ze het niet lang zullen redden :( 
Kunnen we niet met z'n allen hier van Bunnybunch onze krachten bundelen en ze ophalen en goed grootbrengen? Mweh, this makes me feel sad. Hoop dat het ze goed zal vergaan...

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou deze lieve kleine kroelies wel willen sponsoren maar niet de baasjes die hiervoor verantwoordelijk zijn. En er liggen ook 3 grote wortels in de kooi :/

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die zien er inderdaad wel heel slecht uit, wat sneu :( Maarja door ze op te halen motiveer je waarschijnlijk die mensen weer om een nieuw nestje te fokken... Pff.. :'( 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .