Spring naar bijdragen
Puck&Snow

Is het mogelijk om over te stappen van drinkfles?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn cavia (Puck, beer, 1 jaar) heeft op het moment de drinkfles Ferplast drinkfles Sippy (Met de blauwe deksel). Helaas is deze erg gaan lekken aangezien hij al ruim 7 jaar oud is en ik wil graag een nieuwe halen. Ik merk dat hij bij deze drink fles zijn hele nek moet draaien om er onder te hangen aangezien het water pinnetje (waar ze aan moeten lurken) aan de onder kant hangt en deze flessen zijn lastig schoon te krijgen. Mijn andere cavia's hadden ook al moeite met deze fles. Ik zou graag de bekendere drinkfles van het merk Classic (600 ml) gaan gebruiken aangezien deze makkelijker zijn om schoon te maken en ik denk zelf ook makkelijker om uit te drinken. Wel heb ik de vraag of dit wel mogelijk is voor de cavia aangezien het systeem van de drinkfles toch wat anders is en ik eigenlijk nooit van fles heb gewisseld. Ik ben bang dat hij niet weet hoe de drinkfles werkt en dan kan ik weer een ander aan schaffen. De overstap van uit een bankje drinken naar de fles had hij wel snel door. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!:dancing:

pp.jpg

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat kan gewoon. Als ze het echt niet snappen kun je altijd de eerste paar keer iets dat ze lekker vinden aan het tuitje smeren, bijvoorbeeld een beetje banaan ;)  Vaak hebben ze het dan snel door hoor!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .