Spring naar bijdragen
ankefino

Looprad gerbil

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Mijn gerbils lopen graag in een rad maar ik heb nog geen goed rad kunnen vinden voor ze. Ik heb 2 verschillende houten loopwielen gebruikt maar deze knagen ze stuk. Ik heb nu een metalen maar deze maakt veel geluid en vind ik een beetje gevaarlijk door de as die over het midden loopt. Nu kunnen gerbils eigenlijk geen plastic loopwielen hebben omdat ze dat ook kapot knagen.

Weet iemand een veilig gerbil proof loopwiel?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo ankefino,

Gerbils knagen nou eenmaal dingen kapot, dus je moet om de zoveel tijd een nieuw radje kopen als je de metalen te veel lawaai vind maken. Misschien kan je een dikker houten loopradje kopen zodat het radje niet zo snel weg is geknaagd. 

Hier vind je loopradjes voor gerbils:
http://www.gerbil.nl/webshop/9-gerbil-loopwielen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb zelf een plastic loop rad voor mijn gerbils ze knagen er wel aan maar niet veel ze eten het ook niet op dus het is gewoon veilig! geef je je gerbils wel geoeg te doen? als ze zicht vervelen kunnen ze ook dingen slopen die ze nooit slopen. ze mijne wel in ieder geval!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .