Spring naar bijdragen
bibi_

Zijn deze afmetingen groot genoeg?

Recommended Posts

Haii,

ik wil binnenkort een soort terrarium/aquarium kopen voor een hamster (waarschijnlijk neem ik een Syrische), maar nu weet ik niet helemaal zeker of de afmetingen groot genoeg zijn. Ik zou er een willen kopen van 80×40×40(/50).

Groetjess :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor een syr vind ik dit echt te klein. Ik heb er zelf een rusje in en dat vind ik al iets aan de kleine kant. Voor een syr zou ik kijken naar 100-120 cm lang minimaal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah oke, jah ik snap je inderdaad, maar het is zó moeilijk om een goede simpele terrarium te vinden die niet extreem duur is. En een goede plek in mijn kamer natuurlijk zodat je niet als je de deur opendoet ertegenaanbotst hahah. Maar jah bedankt voor je advies :3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Okki:

Als je een dier niet de ruimte kunt geven die het nodig heeft, moet je er m.i. niet aan beginnen...

Dus dan is het maar goed dat TS hier eerst om advies vraagt....

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wil je persee een terrarium? Mijn syrtjes hielden altijd erg van klimmen, en ik hield ze in een rattenkooi. Hangmatjes er in tegen het vallen. Met rommel viel het altijd wel mee, ze waren zelfs zindelijk.

Traliekooien voor ratten zijn goedkoper dan een terrarium.

Je zou ook nog voor een tweedehands aquarium kunnen kijken, soms worden er aangeboden die lek zijn en niet meer als aquarium kunnen, maar nog prima zijn voor een hamster.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Evee:

Wil je persee een terrarium? Mijn syrtjes hielden altijd erg van klimmen, en ik hield ze in een rattenkooi. Hangmatjes er in tegen het vallen. Met rommel viel het altijd wel mee, ze waren zelfs zindelijk.

Traliekooien voor ratten zijn goedkoper dan een terrarium.

Je zou ook nog voor een tweedehands aquarium kunnen kijken, soms worden er aangeboden die lek zijn en niet meer als aquarium kunnen, maar nog prima zijn voor een hamster.

Ik heb eerder ratjes gehad en heb met mijn traliekooi best veel moeilijkheden gehad. Qua schoonhouden en nog wat dingen, dus ik wou vandaar voor een hamster een terrarium kopen (waarschijnlijk inderdaad een tweedehandse)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Okki:

Als je een dier niet de ruimte kunt geven die het nodig heeft, moet je er m.i. niet aan beginnen... 

Maar ik zei niet dat ik hem helemaal niet de ruimte kan geven. Ik zou dan alleen meer geld uit moeten geven en meer ruimte van mijn kamer in laten moeten nemen ":)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .