Domino Geplaatst: 18 december 2016 Delen Geplaatst: 18 december 2016 Ik ben nog steeds druk met m'n rennen bezig. En nu aan het dubben wat voor soort gaas ik moet nemen. Krijg van veel mensen ideeën en tips zoals bijvoorbeeld gaasmatten, maar de gaasmatten die ik kan vinden gaan tot een maaswijdte van 2,5x2,5 cm. Niet kleiner, maar ik weet niet zo goed wat veilig is? Ik heb geen idee of hier marters ofzo zitten. Iemand anders kwam ook met het idee om onderaan bv plexiglas te maken en halverwege gaas te beginnen..... zoveel ideeën.... en ik weet gewoon niet wat het meest handig is..... Iemand van jullie nog een idee of tip? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 19 december 2016 Delen Geplaatst: 19 december 2016 Helaas.... nog nooit een ren zelf gebouwd oid. En konijntjes binnen. Maar wil je wel veel succes wensen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Okki Geplaatst: 19 december 2016 Delen Geplaatst: 19 december 2016 Wij hebben ergens op internet gaas besteld. Het draad van het gaas is ongeveer 1 mm dik en de mazen zijn ongeveer 1,5 à 2 cm dacht ik. Veel gaas in de winkels is te fijn, zoals kippengaas. Dat schijnen konijnen kapot te kunnen bijten. Of de mazen zijn te groot en dat is dan weer niet veilig. Ik heb alleen geen idee meer waar we dat besteld hebben. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 19 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 19 december 2016 Vanmiddag even wat winkels afgeweest. Heb 2 soorten op een rol gevonden die me op zich wel geschikt leken. Maaswijdte van 19 mm Draaddikte van 1,45 mm of: Maaswijdte van 25 mm Draaddikte van 1,75 mm. Welke is het meest veilig? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 19 december 2016 Delen Geplaatst: 19 december 2016 Ik heb de eerste. Zou veilig zijn tegen marters enz. (Ik heb daarvoor destijds op internet naar gezocht) 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Domino Geplaatst: 20 december 2016 Auteur Delen Geplaatst: 20 december 2016 Oke dan ga ik dat denk ik ook maar gebruiken. Dank je wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten