Spring naar bijdragen
Evee

Chinchila / degu opvang?

Recommended Posts

Wie weet er een knaagdierenopvang die chinchilla's en/of degoes heeft zitten? Ik heb per ongeluk van Rosewood het verkeerde voer ontvangen en heb nu dus 8  pakken met 2 kg chinchilla/degoe voer staan. Ik vind het zonde om het weg te gooien en niemand van de leden hier heeft verder aangegeven het te willen hebben, dus ik ben van plan het naar een opvang te sturen. Volgens mij zijn er alleen niet zo veel opvangen die ook chinchilla's en degoes opvangen? Wie weet een opvang te noemen die het kan gebruiken?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaa dankje! Ik ga het wel naar het knagertje in den haag sturen. Ik had al gezocht maar er zijn wel veel opvangen die ze op vangen, maar die op het moment niets hebben zitten. Het knagertje heeft zowel degoes als chinchilla's zitten zie ik, dus ik stuur het daar we naartoe.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is volgens mij praktisch onmogelijk om een goed huisje voor dit soort dieren te vinden dus ze zullen erg blij zijn met zo'n donatie! Scheelt toch weer in de kosten, die erg hoog zijn bij dieren die je niet kan plaatsen. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .