Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Evee

Algemeen "wat te doen bij warm weer" topic

Recommended Posts

De wilgentunnels zijn veruit favoriet als schuilplekje hier dus nu heb ik de koeltegels onder de wilgentunnels gelegd zodat er twee vliegen in één klap geslagen worden: schuilen en een beetje koeler. Ze zijn nog niet overtuigd. Die halve zolen liggen soms zelfs nu samen onder één tunnel tegen elkaar aan. Aan de ene kant van de tunnels ligt een icepod, maar het maximale wat ik tot nu toe gezien heb, is dat mijn rammetje er dichtbij heeft gelegen. Met de forse rui waar ze in zitten en die hoge temperaturen zit het me niet echt lekker, maar ja, je kunt maar zoveel doen om hen de grootste kans te geven er heelhuids doorheen te komen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zojuist kom ik erachter dat een ICE pod lek is. Het dopje zat los en er kwam allemaal bevroren vloeistof uit (ik heb hem niet via hier gekocht). Kan ik hier nog iets mee of meteen weggooien?

Erg fijn met deze hitte!!!! 😔

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei tam86:

Zojuist kom ik erachter dat een ICE pod lek is. Het dopje zat los en er kwam allemaal bevroren vloeistof uit (ik heb hem niet via hier gekocht). Kan ik hier nog iets mee of meteen weggooien?

Erg fijn met deze hitte!!!! 😔

Laten ontdooien en met een sopje afwaswater afspoelen, het dopje goed opnieuw vast duwen, en de icepod weer invriezen. De inhoud is niet giftig, dat scheelt.

Let op dat als je hem invriest je de icepod plat legt, en dat je de bolle kant boven doet.

Vloeistoffen zetten uit als ze bevriezen, daardoor kan dit gebeuren. De kans is het kleinst als je hem plat neer legt in de vriezer met de bolle kant boven. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 uur geleden zei Evee:

Laten ontdooien en met een sopje afwaswater afspoelen, het dopje goed opnieuw vast duwen, en de icepod weer invriezen. De inhoud is niet giftig, dat scheelt.

Let op dat als je hem invriest je de icepod plat legt, en dat je de bolle kant boven doet.

Vloeistoffen zetten uit als ze bevriezen, daardoor kan dit gebeuren. De kans is het kleinst als je hem plat neer legt in de vriezer met de bolle kant boven. 

Bedankt voor de reactie! Hoef ik hem gelukkig niet weg te gooien. Er is wel wat vloeistof uitgelopen. Is dat erg bij het opnieuw invriezen? 

Ik had trouwens geen idee dat de inhoud een soort slimey is 😅

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites