Ga naar inhoud

Geef je ervaringen door!


Sanne1993

Aanbevolen berichten

Lieve bunnybunchers,

Ik ben vandaag weer begonnen met het up-to-date krijgen van de lijst met konijnkundige dierenartsen. Het is een hoop werk, dus ik kan jullie hulp daarbij goed gebruiken. Heb je dingen in de lijst gezien die niet (meer) helemaal kloppen: geef het alsjeblieft door!

Heb je een goede ervaring met een dierenarts die nog niet op de lijst staat? Laat het dan alsjeblieft ook weten, want ik zet hem er graag bij. Minder goede ervaringen met dierenartsen die wel op de lijst staan mogen natuurlijk ook altijd doorgegeven worden. 

Alvast bedankt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij gelderland staan de vossenhof en sterkliniek nog apart. Inmiddels zijn ze samen gegaan als sterkliniek dukenburg. Dit is een goede kliniek met veel expertise, alleen ik vind ze schreeuwend duur. 

Voor castraties ben ik nu twee keer bij dierenarts praktijk groesbeek geweest. Ook hier ben ik prima geholpen. En de prijzen zijn ook prima, vooral ook voor vaccinaties. (M.n. bij meerdere konijnen)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zelf prima ervaringen met meerdere klinieken. Onder andere DierenArtsCombinatie (DAC) Zuid-Oost in Deurne. Met beide dierenartsen, mevr. Wissink en dhr. Schaap. De laatste is er nog, de eerstgenoemde weet ik niet. Ik kom er al lang niet meer. Verder nog met Gezelschapsdierenkliniek De Postwagen in Venlo. Niet met alle dierenartsen, maar onder andere Saskia Nab in elk geval. In het filiaal in Tegelen werken dezelfde dierenartsen. En als laatste met DierenArtsenPraktijk Horst (DAP Horst) in Blerick. In hun filialen in Venray en Horst zelf werken ook weer dezelfde dierenartsen. Fijne ruime openingstijden, ook ideaal. Ben daar goed geholpen door Desiree en die vrouw die ik de laatste keer bij alleen de Nobivac had.. Al weet ik echt niet meer hoe ze heet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook nog één voor Overijssel:

Diergeneeskundig centrum De Nieuwe Hanze in Kampen

Ik ben voor een gebroken elleboog met een gecompliceerde breuk bij hen terecht gekomen, waar alle opties besproken zijn en er uit eindelijk gekozen is voor een pootamputatie. Ik ben zeer te spreken van de kennis, houding en de nazorg van de dierenartsen die mijn konijn hierbij geholpen hebben. Het betreft de dierenartsen: Marike Oosterhoff en Carla Baltussen

Website: http://www.dgcdenieuwehanze.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .