Spring naar bijdragen
Evee

Inbreker blijkt hamster te zijn

Recommended Posts

Hij is al van een week of 2 geleden, maar ik dacht ik deel dit nieuwsbericht ook even met jullie,  :lol:

Citaat

VLISSINGEN - De politie is dinsdagnacht met diverse eenheden uitgerukt om een inbreker in de kraag te vatten; uiteindelijk bleek hamster Henkie degene die zijn bazin schik had aangejaagd.

De Zeeuws-Vlaamse vrouw had de politie gebeld omdat ze hoorde dat er iemand met een slijptol bezig was, het rolluik van haar woning open te breken. De politie stuurde er agenten op af, die bij de woning echter geen inbrekers aantrof. De vrouw gaf via de telefoon aan, dat ze het geluid nog steeds hoorde, waarna de agenten nader onderzoek verrichtten. Uiteindelijk bleek dat Henkie de hamster had besloten om eens flink gebruik te maken van zijn looprad. Dat veroorzaakte het geluid dat zijn bazin de stuipen op het lijf had gejaagd.

http://www.pzc.nl/regio/zeeuws-vlaanderen/politie-probeert-inbreker-te-grijpen-hamster-henkie-blijkt-de-boosdoener-1.6321030

• Vind ik leuk 10

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .