Ga naar inhoud

BB-Wok 2016

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we Wok Het Oosten weer op stelten zetten?

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Aanbevolen berichten

Lieve Wokkers (en diegenen die zich nog niet aangemeld hebben via PB en dat nog wel moeten doen),

De aanvangstijd wordt weer rond 18.00 uur en natuurlijk mag je later ook nog aanschuiven. Er kan altijd een bordje bijgezet worden... Voor de prijs moet ik nog even in gesprek, want ik ga natuurlijk weer proberen of we een All-in-One prijs kunnen krijgen (MO) 

Dussss, opgeven en dit topic in de gaten houden!!!

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Saf:

Hop-pa! sjiek. Nu eens kijken of er nog een hotelkamer is voor de mannetje of toch op en neer rijden.  Amersfoort ben ik opzich zo maar is ook wel gezellig om niet diezelfde avond terug te hoeven.

Er zijn nog kamers vrij geloof ik bij het NH hotel. Ikzelf moet ook nog eentje reserveren, maar dit jaar zijn ze erg duur, de kamers. Normaal boek ik via een secret hotel aanbieding maar dit jaar zijn er geen secret hotelkamers vrij. Wordt een duur weekendje, maar ach, tis maar 1 keer per jaar.

Als ik tijd heb, maak ik ook weer iets lekkers voor iedereen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hopelijk gaat het snel wat beterder!

@michaela23 ik heb gekeken vond wel een leuk logement een stuk goedkoper als het hotel maar besloten dat ik toch maar terug rijd. Mijn autootje is RIP gegaan, hopelijk ergens volgend weer weer een andere oud gebakje. En ben aan het sparen om mocht ik een leerplek vinden dat de studie dan hopelijk ook financieel haalbaar word om te gaan doen. Dus gewoon op en neer helaas. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .