Ga naar inhoud

BB-Wok 2016

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we Wok Het Oosten weer op stelten zetten?

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Aanbevolen berichten

31 minuten geleden zei Fluf en Tinus:

Opgeven kan tot 10 oktober. Dan sluit ik de poll en ga de boeking definitief maken. En opgeven doe je door mij (Fluf en Tinus, a.k.a. Janet) een pb te sturen. De pb's zijn voor mij de leidraad voor het boeken, verrassingen inkopen enz.

Maar ik neem aan dat het pas kan als de datum definitief is ;) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik bedoelde dat ook. Eerst een datum prikken en daarna aanmelden bij Janet voor 10 oktober.

Dat scheelt jou ook werk @Fluf en Tinus, want anders krijg je mailtjes van iedereen die interesse heeft en moet een deel daarna misschien weer afzeggen nadat de datum is gekozen. Nu krijg je tussen 26 september en 10 oktober alleen reacties van leden die willen èn kunnen komen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neig sterk naar ja. Maar wacht nog even met opgeven. Het rottige is nl dat mijn ziekte steeds roet in het eten gooit. Dus ik houd het nog even onder voorbehoud. Maar heb er wel onwijs veel zin in. :)

Van hoe laat tot hoe laat is het? Want dan instrueer ik mijn man dat hij die dag treintaxi voor me speelt. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wacht ook nog even af, gezien de verjaardag en mijn broer niet duidelijk is. Ik weet dat ik nee had gezegd vanwege de financien met Leyla, maar ik heb dan alweer nieuw loon. 

En het is ondanks dat alle nijnen dan weg zijn, misschien juist wel even leuk. Tenminste als je uberhaupt welkom bent als je geen konijnen meer hebt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .