Ga naar inhoud

BB-Wok 2016

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we Wok Het Oosten weer op stelten zetten?

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Aanbevolen berichten

@nam_mkha Ik ken het probleem.... Ik durfde de eerste keer ook niet. Zou ik met een vriendin gaan die ik via hier heb leren kennen, en haakt zij af. Hotel had ik al geboekt, dus moest wel gaan. Maar het viel me zo mee. Ik zal echt niet veel gezegd hebben, maar ik vond het zo leuk dat ik het jaar erop weer ben gegaan. En als het aan mij ligt, ga ik dit jaar weer!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ik ben ook niet zo vreselijk sociaal hoor. Niet dat ik niet gezellig wil praten en niet mee wil doen, integendeel.

Maar ik vind dat lastig, ben ook onzeker. Wat zullen ze van me vinden? Ik ben natuurlijk geen hele slanke meid. 

Maar k ben wel geweest en het viel echt reuze mee. Heb toen niet veel gepraat, maar vond het leuk genoeg om te luisteren. En ik heb de zeepjes van toen nog steeds staan.

Moet vooralsnog helaas nog even geduld hebben haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Charita:

Haha ik ben ook niet zo vreselijk sociaal hoor. Niet dat ik niet gezellig wil praten en niet mee wil doen, integendeel.

Maar ik vind dat lastig, ben ook onzeker. Wat zullen ze van me vinden? Ik ben natuurlijk geen hele slanke meid. 

Maar k ben wel geweest en het viel echt reuze mee. Heb toen niet veel gepraat, maar vond het leuk genoeg om te luisteren. En ik heb de zeepjes van toen nog steeds staan.

Moet vooralsnog helaas nog even geduld hebben haha

Dat had ik ook hoor, vond het doodeng de eerste keer, toch maar gegaan en ben nu al meerdere jaren geweest en vind het iedere keer weer leuk! 

@nam_mkha denk er nog eens over, het is echt heel gezellig en heel ongedwongen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Deeskuh88:

@Charita Dat jaar heb ik dan net gemist! Ik ben nu 2 jaar op rij geweest en sociaal doen in real life vind ik ook moeilijk. Nogal een moeilijk verleden gehad op dat gebied, maar het gaat steeds beter :) Ik heb me op den duur in het diepe gegooid door in een winkel te gaan werken...

Ik ben de afgelopen 2 jaar inderdaad niet geweest omdat m'n broer steeds precies die dag zijn verjaardag vierde. 

Ik heb ook in een winkel gewerkt en daarna ben ik een opleiding gaan doen waarbij ik wel moest. In het onderwijs moet je op de voorgrond staan natuurlijk. 

Dat heeft bij mij heel veel geholpen want mijn verleden was helaas ook niet zo geweldig op sommige gebieden.

Onzeker zal ik altijd wel wat blijven en de kat zal ik ook altijd wel uit die boom blijven kijken, zij het in mindere mate

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde. Moet er maar mee leren leven :) Kan me er prima mee redden, maar heb nog steeds momenten dat ik dichtklap. Tsja, het zij zo. Ik ben niet meer zo erg als toen en kan nu doen wat ik wil, dat kon ik toen echt niet. Een vreemde die me aansprak bij de bushalte en ik rende nog net niet weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even uit nieuwsgierigheid hoor, maar als jullie gaan, nemen jullie dan iemand mee of gaan jullie alleen? 
Mij lijkt dit namelijk ook best leuk enzo en ik weet dat mijn vriend ook graag mee zou willen. Maar ja, als dat niet gebruikelijk is, dan ben ik weer zo'n muts die haar vriend overal mee naartoe sleept :P 
En ik vind het ook mega eng, maar het lijkt me juist ook weer zo gezellig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon gaan. Ben zelf 2 of 3/ jaar niet meer geweest maar was altijd onwijs gezellig. Het gros "ken" je al een beetje van hier dus dan is het als je nagaat ook een stukje minder eng. 

Kwam laatst met opruimen van mijn externe HD nog foto's tegen van de eerste paar keer de wok en andere meetings. Brings back good memories

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei evadonatella:

Even uit nieuwsgierigheid hoor, maar als jullie gaan, nemen jullie dan iemand mee of gaan jullie alleen? 
Mij lijkt dit namelijk ook best leuk enzo en ik weet dat mijn vriend ook graag mee zou willen. Maar ja, als dat niet gebruikelijk is, dan ben ik weer zo'n muts die haar vriend overal mee naartoe sleept :P 
En ik vind het ook mega eng, maar het lijkt me juist ook weer zo gezellig!

Je vriend mag natuurlijk wel altijd lid worden van bunnybunch! :P 

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is inderdaad zonder partner, tenzij de partner ook bunnybunch lid is.

Mijn man blijft thuis. Hij heeft wel een bunnybunch account, maar nooit gepost. Maar voor ons is het ook handiger met de huisdieren, aangezien het best een eindje rijden is. Ik blijf dan een nachtje in een hotel slapen, en hij is gewoon thuis met de honden/konijnen/katten/kippen. Nou vinden wij het toch allebei wel prettig om naast dingen die we samen doen, ook gewoon "eigen" uitstapjes, weekendjes weg en activiteiten te hebben. Wij hebben het heel gezellig samen, maar soms is het heerlijk om even onder ander gezelschap te zijn :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Saf:

ideale aan wokken is dat je telkens ergens anders kunt gaan zitten. en zo uiteindelijk met bijna iedereen kunt praten op zo'n avond.

Moeten we overigens wel meer gaan doen. Ik ben die avond een beetje op mijn plek blijven zitten terwijl ik wel meer mensen wilde spreken, alleen de tijd ging zo snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat we daarom ooit voor de wok gekozen hebben. Ook eens pannenkoeken gaan eten (volgens mij naar een derentuinmeeting?) Maar danxzit je op een vaste plek en praat je uiteindelijk alleen met die net naast je zitten.

Kan ook super gezellig zijn natuurlijk. En met verplaatsen moet je wel een beetje overleggen niet dat de ander even eten gaat en. Bij terugkomst verder wil gaan met gesprek en er iemand zit. Moet niet vervelend worxen :)

komt vast goed toch. :)

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .