Ga naar inhoud

BB-Wok 2016

Fluf en Tinus
 Delen

Datum Wok  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Wanneer gaan we Wok Het Oosten weer op stelten zetten?

Deze poll is gesloten voor nieuwe stemmen

Aanbevolen berichten

En jawel, ook dit jaar gaan we het weer doen... Dé activiteit van het jaar, de BB-Wok bij Wok Het Oosten in Amersfoort! Eerst maar eens peilen wie er wanneer wil komen en gaandeweg volgen de details dan vanzelf.

Voor nieuwe leden van het forum is het een avond om mede BB-ers te leren kennen en voor de vaste bezoekers is het natuurlijk weer een prima gelegenheid om live bij te praten. Hopelijk wordt het ook deze keer weer een memorabele avond als konijnofielen onder elkaar :dancing:

Edit door Evee, even een toevoeging:

Citaat

De datum is bekend, wij gaan wokken op 22 oktober 2016. Het tijdstip en wat het gaat kosten volgt nog.

Mocht je een hotel willen boeken in de buurt, het NH-hotel is op loopafstand van de wok en daar logeren meerdere bunnybunchers. Dan kun je de wok-avond dus nog gezellig afsluiten met een bunnybunch-ontbijt de volgende ochtend!

aangepast door Evee
Extra info toegevoegd.
  • Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Ainariel:

Ik heb nog geen idee. Zijn er mensen uit overijssel/twente die ook gaan waar ik mee kan rijden? Hoe zit het qua afstand station? :)

Het station is echt pal naast de wok. Of, eigenlijk ligt de wok op het stationsgebied.

Als ik kom, ga ik weer met de auto, weer gratis parkeren op dat ene plekkie? Ik kan mensen in Utrecht wel oppikken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .